پخش زنده لیگ برتر فوتبال / سپاهان اصفهان - نفت مسجد سلیمان؛ امروز جمعه ساعت ۱۸:۰۰+ لینک

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان در بیست و هشتمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان امروز راس ۱۸:۰۰ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و سپاهان از شبکه ورزش سیما

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌هایی است که در این فصل از میانه راه گزینه سقوط به لیگ یک بود و فصل سرگیجه‌آور و سختی را سپری کرد و بارها نیمکت این تیم در یک فصل شاهد تغییر سرمربی بود. این تیم حالا به سه هفته پایانی رسیده و باید مقابل مدعی عنوان قهرمانی در خانه به میدان برود. باشگاه نفت دعوت‌نامه‌ای خطاب به هواداران‌شان نوشته و از آنها در این بازی سخت برای حمایت درخواست کمک کرده است.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان این هفته در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم پرمهره سپاهان اصفهان می‌رود که در این دیدار سرانجام محرومیت ۲ جلسه‌ای هواداران مسجدسلیمانی به پایان می‌رسد و می‌توانند با حضور در استادیوم به یاری تیم محبوب خود بپردازند.

روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر که قصد دارند از تمامی ظرفیت‌ استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز استفاده کند، ضمن دعوت از یار دوازدهم خود برای حضور در استادیوم در این خصوص بیان کرد: "در این شرایط حساس همه‌ باید به تیم کمک کنند و قطعا هواداران هم نقش بسیار مهم و بسزایی در تزریق روحیه به شیران زاگرس خواهند داشت."

در ادامه متن این دعوت‌نامه آمده: "ما می‌دانیم روزها و ماه‌های قبل به سختی بر شما گذشته است، اما اکنون تمام مجموعه باشگاه و تیم در حرکتی یکپارچه عزم خود را جزم کرده‌اند تا با حمایت شما بار دیگر غرش شیران زاگرس در ورزشگاه طنین‌انداز شود، اکنون مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان از هیات مدیره و مدیرعامل تا سرمربی و تک تک اعضای تیم هم‌قسم، اراده کرده‌اند که بار دیگر قدرتمندانه برای شادی شما هواداران وفادار نفت بختیاری در اقصی نقاط ایران اسلامی با تمام توان خود از سهمیه استان خوزستان و مسجدسلیمان در لیگ برتر دفاع کنند که بی‌تردید بدون حضور حماسی هواداران محقق نخواهد شد."

نفت مسجدسلیمان که برای بقا در لیگ برتر باید تیمی را که مدعی قهرمانی است شکست دهد در پایان این بیانیه نوشت: "بی‌شک یک بار دیگر می‌توانیم در کنار هم این روزها را پشت سر گذاشته تا شاهد طلوع دوباره باشیم، جمعه ۱۵ اردیبهشت، منتظر قدم‌های غیرتمند تک تک شما در بازی با سپاهان اصفهان هستیم."

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 42193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha