پخش زنده دیدار تاتنهام - منچستر یونایتد امشب پنج شنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۲:۴۵ + لینک

تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام امشب از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام از بازیهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس امروز پنج شنبه ۷ اردیبهشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی تاتنهام و منچستریونایتد امشب ۲۲:۴۵

تیم شمال لندن در آخرین بازی خود در زمین نیوکاسل ۶ بر یک شکست خورد که باعث اخراج کریستین استلینی، مربی موقت تیم شد اما شیاطین سرخ با غلبه بر برایتون در ضربات پنالتی حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی شدند.

دانیل لوی، رئیس تاتنهام شکست تیمش برابر نیوکاسل را «کاملاً غیرقابل قبول» و «ویران‌کننده» توصیف کرد بعد از دیداری که میزبان از تجربه دفاع چهارنفره استلینی بیشترین بهره را برد و در ۲۱ دقیقه ابتدایی بازی پنج گل زد. ۲۴ ساعت بعد استلینی که بعد از اخراج آنتونیو کونته مسئولیت تیم را به دست گرفته بود، برکنار شد و در آخرین قسمت از سریال تصمیمات عجیب باشگاه لندنی، رایان میسون، یک بار دیگر و تا آخر فصل مربی تیم شد. استلینی از ۱۲ امتیاز ممکن پنج امتیاز گرفت تا شانس تیم برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان کمتر شود. تاتنهام ششم است اما با شش امتیاز اختلاف نسبت به نیوکاسل و منچستریونایتد که به ترتیب با یک و دو بازی کمتر در رده‌های سوم و چهارم هستند.

میسون که خیلی‌ها انتظار داشتند بعد از کونته مربی تیم شود، در اواخر فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و بعد از جدایی ژوزه مورینیو هدایت تیم را به دست گرفت و قصد دارد رکورد تنها دو پیروزی از ۹ بازی آخر اسپرز در رقابت‌های مختلف را بهبود بخشد.

تاتنهام در شش بازی آخر خود بعد از تساوی بدون گل با میلان هم گل زده و هم خورده اما باخت سه هفته قبل به بورنموث روند پنج پیروزی پیاپی خانگی این تیم را قطع کرد و اینکه اسپرز بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، شاهکاری برای مربی جدید محسوب می‌شود.

تساوی بدون گل منچستریونایتد با برایتون جذاب و هیجان‌انگیز بود و در نهایت به بیست و یکمین حضور شیاطین سرخ در فینال جام حذفی منجر شد.

از طرفی این صعود روحیه تیم را بعد از باخت تحقیرآمیز به سویا در لیگ اروپا ارتقا بخشید. منچستریونایتد سه برد پیاپی در لیگ برتر داشته و بعد از آخرین فصل سر الکس فرگوسن هرگز این تیم چهار برد پیاپی بدون گل خوردن نداشته ضمن اینکه فرم خارج از خانه تیم اریک تن هاخ هم چندان امیدوارکننده نیست چون از شش بازی آخرشان در زمین رقبا تنها دو برد به دست آورده‌اند.

در مهرماه، تاتنهام را ۲ بر صفر بردند تا چهارمین پیروزی متوالی را برابر تیم شمال لندن بعد از باخت تحقیرآمیز ۶ بر یک در اولدترافورد تجربه کنند.

اگر باخت فاجعه‌بار برابر نیوکاسل برای بدکردن حال تاتنهام کافی نبود، این تیم دروازه‌بان شماره یک خود را نیز از دست داده و هوگو لوریس بین دو نیمه آن بازی مجبور به ترک بازی شد و به گفته این گلر فرانسوی اوضاعش برای این بازی هم مناسب نیست.

رودریگو بنتانکور، امرسون رویال، رایان سسنیون و ایوه بیسوما هم از لوریس در بخش درمان باشگاه استقبال می‌کنند اما لوکاس مورا محرومیت سه جلسه‌ای را پشت سر گذاشته و کلمان لنگله و بن دیویس برای نشستن روی نیمکت سنت جیمز پارک و تماشای بازی با نیوکاسل آماده شدند هر چند آرزو می‌کنند کاش نمی‌شدند.

تجربه دفاع چهار نفره استلینی مرگبار بود برای همین پاپه سار با آن بازی ضعیفش بیرون می‌رود و میسون شاید دیویس را به ترکیب برگرداند اگر این ولزی آماده باشد.

مثل تاتنهام، منچستریونایتد هم در بازی آخر خود یک مصدوم داشت و برونو فرناندز در وقت اضافه مصدوم شد و بعد از آن عکس‌هایش با عصا و کفش طبی منتشر شده که بعید است به بازی امشب برسد و مثل دونی فان دبیک، آلخاندرو گارناچو، تام هیتون، فیل جونز، لیساندرو مارتینس و رافائل واران تماشاگر بازی خواهد بود.

اسکات مک تأمینای هم که بازی جام حذفی را از دست داد، وضعیت مبهمی دارد. هری مگوایر که محرومیت خود را طی کرده، با بازی خوب لوک شاو و ویکتور لیندلوف در ویمبلی، برای بازگشت به ترکیب اصلی کار آسانی ندارد هر چند شاید نیاز به ساق‌های سرحال بعد از ۱۲۰ دقیقه به نفع مگوایر باشد.

ترکیب احتمالی
تاتنهام: فورستر؛ رومرو، دایر، دیویس؛ پورو، هویبرگ، اسکیپ، پریشیچ؛ کولوسفسکی، کین، سون
منچستریونایتد: دخئا؛ وان بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو؛ اریکسن، کاسمیرو، سابیتزر؛ آنتونی، مارسیال، رشفورد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 41888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha