بارسا برابر شیاطین سرخ زانو زد + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل بارسلونا به پیروزی رسید تا شیاطین سرخ به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در مسابقات پلی آف حذفی لیگ اروپا، تیم فوتبال منچستریونایتد و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شیاطین سرخ به پایان یافت.

منچستریونایتد که در اولدترافورد بازی‌می کرد درحالی در این رقابت پیروز شد که بازی رفت این دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ در خانه بارسلونا به اتمام رسیده بود. منچستریونایتد با این پیروزی توانست در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی برای بار بارسلونا به گل رسید تا شاگردان ژاوی در اولدترافورد پیش بیفتند. منچستریونایتد در ادامه بازی نا امید نشد و توسط "فرد" در دقیقه ۴۷ برای منچستر گلزنی کرد.

در دقیقه ۵۹، درگیری بین دو تیم شکل گرفت که داور به بازیکنان خاطی کارد زرد نشان داد.

آنتونی که در دقیقه ۴۶ تعویض شد، موفق شد در دقیقه ۷۳ دومین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند تا این تیم برنده دیدار باشد. اریک تن هاگ با تعویض طلایی خود توانست بازی را برگرداند تا شاگردانش در این بازی حساس به پیروزی برسند.

در دقایق آخر این رقابت، بارسلونا می‌توانست به گل برسد اما این تیم موفق نشد گلزنی کند تا شاگردان ژاوی در این رقابت حساس تن به شکست دهند.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی‌های پلی آف حذفی لیگ اروپا، آاس رم و سالزبورگ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۰ به سود رم به پایان رسید. آندره آ بلوتی در دقیقه ۳۳ و پائولو دیبالا در دقیقه ۴۰ برای رم گلزنی کردند.

۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 39691

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha