اقدام خطرناک کره ای ها برای بازی برابر ایران | اعتراض تیم ملی بی نتیجه ماند

کره ای ها تدارک ویژه ای برای پیروزی برابر تیم ملی ایران دیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  همشهری آنلاین تیم ملی ایران باید روز چهارم فروردین برابر کره جنوبی به میدان برود. دیداری که به نوعی جنگ صدرنشینی در گروه اول مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیاست.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران که به علت ابتلا به ویروس کرونا از کاروان تیم ملی جدا شده و در محل سفارت ایران در سئول قرنطینه شده است،در گفت و گویی تلویزیونی درباره شرایط برگزاری دیدار ایران و کره گفت: این بازی در استادیوم جام جهانی سئول برگزار می‌شود و برای بالغ بر ۶۵ هزار تماشاگر بلیت فروشی کرده اند. کرونا روز به روز بیشتر می شود و ما هم از طریق بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال با مسئولان نامه نگاری کردیم اما ترتیب اثر ندادند و گفتند بازی با تماشاگر است.

او درباره ابتلای طارمی، جهانبخش و قدوس به ویروس کرونا و غیبت در این دیدار اظهار کرد: متاسفانه طارمی، جهانبخش و قدوس نمی‌توانند برای این دیدار به ما اضافه شوند چون در کشورهای به کرونا مبتلا شدند. ۷ بازیکن ما فردا از استانبول وارد کشور کره می شوند. بعد از انجام تست کرونا، شاید یک جلسه با تیم تمرین کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی ایران و لبنان در مشهد و شرایط حضور تماساگران در این بازی گفت: هنوز مشخص نیست که با تماشاگر است یا نه. هیات رییسه و سرپرست فدراسیون تلاش می کنند. ما بعد از بازی با کره جنوبی،به طور مستقیم وارد مشهد می شویم. در بازی پایانی خودمان عزت اللهی و محرمی هم با اتمام محرومیت انضباطی، به ما اضافه می شوند.

۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 26448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha