ارسال ۵۵ میلیون دلار به بایننس توسط جاستین سان، بنیانگذار ترون

جاستین سان (Justin Sun)، کارآفرین مشهور ارزهای دیجیتال، با تراکنش عظیمی که توسط حسابش مجاز شده بود، خبرساز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار حوزه بلاک چین، جزئیات یک تراکنش عظیم اتریوم را که در صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) انجام شد، به اشتراک گذاشت.
این معامله در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۲ و در ساعت ۲۱:۰۰ به وقت استاندارد جهانی ثبت شد. در مجموع ۱۹,۰۰۰ اتر به ارزش کل بیش از ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ دلار توسط جاستین سان به بایننس منتقل شد.

حساب آقای سان در دسامبر ۲۰۲۱ بسیار فعال بود. او در کمتر از یک ماه، بیش از ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم را به بایننس واریز کرد. با این حال، به نظر می رسد که وی این کوین ها را بین کیف پول های داخلی خود جابجا می کند، بدون اینکه قصد فروش داشته باشد.

با این وجود، برخی از سخنرانان کریپتو در توییتر مطمئن هستند که این یک سیگنال هشداردهنده برای گاوهای اتریوم است. همچنین ذکر شد که فعالیت سو ژو (Su Zhu) از شرکت Three Arrow Capital نیز باید از نزدیک رصد شود.

فعالیت نهنگ های بزرگ شناخته شده اغلب به عنوان یک سیگنال قوی برای دارندگان خرد ارزهای دیجیتال تفسیر می شود. به عنوان مثال در ۱۱ نوامبر و در ساعت ۱۴:۵۶ به وقت استاندارد جهانی، بنیاد اتریوم ۹۰ میلیون دلار را درست در قله قیمت فروخت.

ادوارد مورا (Edward Morra)، تحلیلگر، تأکید کرد که این اولین بار نیست که بنیاد اتریوم دارایی های خود را در بالای چارت قیمت نقد می کند.

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 25836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha