آموزش سنجاب پرنده به عباس جدیدی توسط گرایی / تیپ جنجالی حسن یزدانی

تجلیل از قهرمانان کشتی ایران با حضوور عباس جدیدی و علیرضا دبیر در کنار هم جلوه خاصی داشت.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،  مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی ایران توسط برخی از حامیان مالی شب گذشته در یکی از رستورانهای تهران برگزار شد که طی آن از قهرمانان مدال آور کشتی ایران در مسابقات جهانی نروژ با اهدای جوایزی تقدیر شد.
محمدرضا طالقانی ، عباس جدیدی و علیرضا دبیر در کنار سایر قهرمانان مدال آور در حالی در این مراسم حضور پیدا کردند که برخی از چهره های سرشناس کشتی ایران به دلیل مشغله کاری برای مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر کشتی ایران فرصت حضور در این مراسم پیدا نکردند.

از مهمترین حواشی این مراسم شوخی های عباس جدیدی نایب قهرمان المپیک بود . عباس جدیدی که سابقه خوبی از درخشش در رقابت های جهانی و المپیک دارد، در رویارویی با کشتی گیران ملی پوش ایران محمدعلی گرایی را در گوشه ای گیر انداخت و از او خواست تا فن معروفش سنجاب پرنده را به وی یاد بدهد!

علاوه بر این نکته جالب این مراسم خوش و بش عباس جدیدی با علیرضا دبیر بود که نشان دهنده رابطه خوب بین این دو ستاره سابق کشتی است که مدتی عضو شورای شهر تهران هم بودند و حتی سابقه درگیری فیزیکی با هم داشتند. 
حسن یزدانی هم یکی از حاضران در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی بود که در یک رستوران در کنار چهره های ورزشی و هنری حضور پیدا کرد و جایزه خود را گرفت. این نابغه کشتی ایران و جهان که در سال ۱۴۰۰ یک نقره در المپیک و یک طلا در مسابقات جهانی نروژ کسب کرد، با تیپ متفاوتی نسبت به همیشه در این مراسم حاضر شد.

تیپ حسن یزدانی توجه همه حاضران را به خود جلب کرد و وقتی که او دیرتر از سایرین وارد سالن شد، حتی مجری برنامه هم به تغییر ظاهر این کشتی گیر مشهور اشاره کرد.

جالب اینکه حسن یزدانی وقتی برای دریافت جایزه خود در کنار عباس جدیدی،‌ قهرمان سابق جهان قرار گرفت، از شوخی های این پیشکسوت کشتی هم در امان نماند.

۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: 22745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha