امیدهای کشتی هم در انتظار ویزا / آخرین تلاش فدراسیون برای دریافت ویزای آلبانی

دیروز هم ویزای تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان صادر نشد تا همچنان شرکت در این رقابت‌ها در هاله‌ای ابهام قرار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان در روزهای اول تا هفتم آبان ماه در تیرانای آلبانی برگزار می‌شود. تیم فرنگی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و تیم آزاد به عنوان نایب قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها قصد حضور در آلبانی را دارند و به همین منظور نیز دو مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌اند، با این وجود میزبان هنوز ویزای تیم کشتی آزاد را صادر نکرده است.

با وجود پیگیری‌های فدراسیون و بخش بین الملل فدراسیون کشتی که از طریق سفارت و همچنین اتحادیه جهانی پیگیر کار هستند، امروز (۲۷ مهر) نیز ویزا صادر نشد و باتوجه به اینکه مسابقات از روز دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و تیم باید ۱۴ ساعت در مسیر تهران به تیرانا باشد، باید دید اگر فردا هم (جمعه) ویزا صادر نشود، باز هم امکان حضور این تیم در امیدهای جهان وجود دارد؟

میزبانی این مسابقات چند ماه قبل از فنلاند به این دلیل گرفته شد که این کشور اعلام کرد به روس‌ها ویزا نخواهد داد اما حالا آنها در مسابقات حاضرند و آلبانی تا این لحظه از صدور ویزای به تیم‌های ملی ایران خودداری کرده است.

۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 48233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha