معادله سه مجهولی کشتی ایران در مجارستان حل می شود؟

ستاره کشتی ایران به احتمال فراوان پس از ۸ ماه دوری از میادین قرار است در مسابقات رنکینگ مجارستان به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حسن یزدانی پس از انجام عمل جراحی بر روی کتف خود مدتی را از تمرینات کشتی دور بود اما شاخص ترین چهره کشتی ایران زودتر از پیش بینی پزشکان، در حال حاضر تمرینات کشتی خود را با کشتی گیران نوجوان در مازندران دنبال می کند تا از دو هفته دیگر تمرینات کشتی را طبق روال سابق به مرور با کشتی گیران بزرگسال آغاز کند.

بر خلاف برخی شایعات مبنی بر احتمال نرسیدن یزدانی به المپیک، یزدانی این روزها با انگیزه بسیار بالا تمرینات خود را دنبال می کند و با جدیت به دنبال کسب سومین تجربه حضور در ادوار المپیک است تا طبق اظهارات خود دومین طلای المپیک را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، هادی وفایی پور تنها رقیب یزدانی برای کسب دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در المپیک، در صورتیکه در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شود وارد رقابت انتخابی با حسن یزدانی خواهد شد.

طبق شنیده ها، در صورتیکه وفایی پور در مسابقات آسیایی به مدال طلا برسد، به همراه حسن یزدانی در مسابقات رنکینگ مجارستان که قرار است از ۱۷ تا ۲۰ خرداد در بوداپست برگزار شود،‌ به میدان می روند تا در نهایت چهره نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس مشخص شود.

به این ترتیب رقابت های رنکینگ مجارستان، تنها فرصت برای حسن یزدانی بعد از دوری چند ماهه از میادین است تا هم وضعیت دقیق او توسط کادر فنی تیم ملی ارزیابی شود و هم برای راهیابی به المپیک با وفایی پور رقابت کند.

اما احتمال جدی دیگر این است‌، در صورتیکه یزدانی آمادگی لازم را در این رویداد نداشته باشد و نتواند به سطح مورد نظر کادر فنی تیم ملی برسد، احتمال اضافه شدن گزینه ای به نام کامران قاسمپور نیز به مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک به صورت انتخابی رو در رو وجود خواهد داشت.

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 53981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha