اخراج دسته جمعی ۲۱ فرنگی‌کار از شرکت فولاد

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در مردادماه سال جاری ۲۱ کشتی‌گیر را به استخدام این شرکت درآورده بود که پس از قهرمانی در لیگ فرنگی، این نفرات را اخراج کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مراسم استخدام قهرمانان و مربیان کشتی خوزستان در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران مردادماه امسال برگزار شد و با حمایت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، تیم کشتی فرنگی شرکت فولاد در لیگ برتر برای اولین بار تشکیل و ۲۱ کشتی‌گیر قهرمان خوزستانی هم به استخدام این شرکت درآمد.

امین میرزازاده، سعید کریمی زاده، پویا دادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن نژاد، علی احمدی وفا و پارسا نظری نفراتی بودند که به استخدام شرکت فولاد درآمده بودند اما حالا بعد از ۶ ماه این شرکت تمامی کشتی‌گیران و مربیان را اخراج کرد.

البته شرکت فولاد هنوز به صورت رسمی اخراج کشتی‌گیران را ابلاغ نکرده اما آن طور که مطرح شده گویا قرار نیست این شرکت بعد از ۶ ماه حقوقی برای فرنگی‌کاران پرداخت کند.

تیم فولاد در لیگ امسال عنوان قهرمانی را به دست آورد اما به دلیل برخی مشکلات شرکت به قول و وعده خود عمل نکرد. ضمن اینکه اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی هم آغاز شده و عدم حضور فرنگی‌کاران در محل کار خود هم یکی از دلایلی بود که شرکت فولاد تصمیم به اخراج این نفرات گرفته است.

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 51593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha