آسمان پایتخت ابری می‌شود

امروز در استان تهران، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز در برخی نقاط استان‌های مازندران، شمال آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، همچنین ارتفاعات استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط استان‌های مازندران، گیلان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های قزوین، سمنان، البرز و تهران، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان و پنج شنبه در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

یکشنبه در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روز سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 19166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha