فردا کدام استان‌ها بارانی است؟ / وضعیت جوی پایتخت

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا دوشنبه ۲۱ اسفند اکثر استان‌ها و مناطق کشور به‌ غیر از نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز یکشنبه ۲۰ اسفند در شمال غرب، غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، جنوب شرق و نوار شرقی کشور بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا دوشنبه ۲۱ اسفند اکثر استان‌ها و مناطق کشور به غیر نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی خواهیم داشت. سه‌شنبه ۲۲ اسفند در نیمه شرقی سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش و در نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و اواخر وقت سه شنبه این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود.

چهارشنبه ۲۳ اسفند در جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود. طی این مدت نیز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی و شرقی کشور با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

آسمان تهران امروز ۲۰ اسفند صبح تا ظهر کمی ابری از بعدازظهر ابری و با افزایش باد، به تدریج بارش باران همراه خواهد بود همچنین احتمال رگبار و رعد و برق هم وجود دارد و حداقل دمای پایتخت ۵ و حداکثر دما ۱۶ درجه سانتیگراد است.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 53235
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha