هوای پایتخت ۱۰ درجه سردتر شد

داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به سه‌شنبه قبل (۱۸ مهرماه) ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس سردتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به سه‌شنبه قبل (۱۸ مهرماه 1402) ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس سردتر شده است. کاهش دما صبح‌ها ۶ درجه و بعدازظهرها حدود ۱۰ درجه سلسیوس بوده است.

صبح امروز (۲۲ مهرماه) کمینه دمای پایتخت به ۱۳.۵ درجه سلسیوس رسید که حدود ۶ درجه سردتر از سه شنبه گذشته بود همچنین گرم‌ترین دمای روزانه این شهر نیز در شبانه روز گذشته به ۲۰ درجه سلسیوس رسید که حدود ۱۰ درجه سردتر از سه شنبه قبل بود.

علاوه بر پایتخت، دمای تمام شهرستان‌های تهران که ایستگاه هواشناسی دارند نیز در این مدت کاهش یافته است. بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی تهران بیشترین کاهش دما به‌ترتیب از ایستگاه‌های «تهران» و «شهریار» با ۱۰، «فرودگاه امام خمینی (ره)، ژئوفیزیک ، شمیرانات و چیتگر» با ۹ و ورامین با ۸ درجه سلسیوس گزارش شده است. امروز آبعلی با کمینه دمای ۵ درجه سلسیوس سردترین شهر تهران شد.

اداره کل هواشناسی تهران پیش‌بینی کرده است که طی سه روز آینده بیشینه دمای هوا در تهران اندکی افزایش می‌یابد.

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 48029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha