باورنکردنی؛ نیمار اینگونه به پاری سن ژرمن پیوست

واگنر ریبیرو، مدیر برنامه سابق نیمار، از پیشنهاداتی که باعث شد ستاره برزیلی برای انتقال به پاری سن ژرمن چراغ سبز نشان دهد رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، در تابستان سال ۲۰۱۷ بود که یکی از غیرمنتظره ترین نقل و انتقالات فوتبال طی سالیان اخیر به وقوع پیوست و نیمار با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد؛ موضوعی که باعث شد رکورد تاریخ نقل و انتقالات فوتبال شکسته شود.

اما شاید بسیاری معتقد باشند که جذب نیمار توسط باشگاه فرانسوی بدون دردسر خاصی صورت گرفته است اما جالب است بدانید که هرگز اینگونه نبوده و مذاکرات برای نهایی شدن این انتقال بزرگ حدود دو سال طول کشیده است.

در همین راستا مدیر برنامه سابق فوق ستاره برزیلی در مصاحبه ای به افشای جزئیات عجیب انتقال نیمار به پاری سن ژرمن پرداخته است. واگنر ریبیرو گفت: " این پروژه در سال ۲۰۱۵ و از زمان آغاز مذاکرات PSG برای تمدید قرارداد با لوکاس مورا استارت خورد. من به اولیویه(مدیر ورزشی وقت باشگاه پاری سن ژرمن) گفتم که آنها برای تکمیل تیم رویایی خود به نیمار احتیاج دارند. اولیویه دو بار به سائوپائولو سفر کرد و با پدر نیمار ملاقات کرد.

در تابستان ۲۰۱۶  ما در ایبیزا با نیمار، پدرش، ناصر الخلیفی و اولیویه دیدار کردیم. ما در طبقه آخر یک هتل این ملاقات را ترتیب دادیم تا هیچ کس نتواند در آنجا حضور پیدا کند و عکس بگیرد. ناصر الخلیفی یک پیشنهاد باشکوه به او ارائه داد. نیمار سالیانه ۱۱ میلیون یورو در بارسلونا درآمد داشت و الخلیفی به او دستمزد ۲۶ میلیون یورویی پیشنهاد داد. من درخواست حقوق ۴۰ میلیون یورویی کردم و او گفت که باید آن را بررسی کند اما می‌تواند بخشی از هتل های زنجیره ای را به عنوان قسمتی از این حقوق به نام نیمار کند.

همچنین الخلیفی وعده یک جت اختصاصی را به نیمار داد که بتواند با آن سفرهای خود از اروپا تا برزیل و بالعکس را انجام دهد. او همچنین اعلام کرد که می تواند نام نیمار را روی برج ایفل درج کند. این دیوانه وار بود."

گفتنی است نیمار در حال حاضر چهارمین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و گزارشات در فرانسه حاکی از آن است که او از حضور در این تیم کاملا خوشحال است و با وجود شایعاتی که پیرامون بازگشت وی به بارسا وجود داشته و دارد، نیمار قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 13494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha