رئیس جمهور پاسخگوی وضعیت فعلی بورس باشد!

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور هر روز مردم را به حضور در بورس دعوت می کرد و امروز باید پاسخگوی وضعیت بازار سرمایه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متاسفانه دولت علاوه بر اقتصاد، اعتماد عمومی را هم هدف قرار داد و نمی شود به هر طریقی مردم را به بازار را بورس کشاند و سپس پشت آنها را خالی کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما هر روز مردم را به حضور در بورس دعوت می کردید و در شرایط فعلی و به حکم قانون باید پاسخگوی وضعیت فعلی بازار سرمایه باشید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه اقشار ضعیف جامعه زیر فشار اقتصادی دست و پا می زنند و تورم از ۴۰ درصد هم عبور کرده است و بسیاری از اقشار ضعیف جامعه برای همیشه از خیر خانه دار شدن گذشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آقای رئیس جمهور! یک سال از افزایش سه برابری قیمت بنزین گذشت  در حالی که گفتید گرانی بنزین به نفع مردم است و درآمد حاصل از آن بین اقشار کم درآمد جامعه توزیع خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد و بهتر است به وضعیت اقتصادی مردم نگاه کنید.

بدری با اشاره به درگیری های آذربایجان و ارمنستان، گفت: در روزهای اخیر شاهد اتمام درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ هستیم و امیدواریم این تحولات با درایت طرفین به ایجاد صلح پایدار و امنیت منطقه کمک کند و لازم است از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این باره تشکر کنیم.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 6726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha