تیر دروازه؛ برگ برنده تیم‌های اسپانیایی/شاهکار ژاوی در پاریس و پیروزی سخت اتلتی در مادرید + فیلم خلاصه بازی

شب دوم از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۲ بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حساس‌ترین بازی، ژاوی در پاریس میهمان انریکه، استاد خود بود. بارسا در نیمه نخست نمایش بهتری داشت و موفق شد یا تک گل رافینیا پیروز راهی رختکن شود اما اوج هیجان در نیمه دوم رقم خورد. در آغاز نیمه دوم پاری‌سن‌ژرمن نمایش متفاوتی ارائه داد و توانست با ۲ گل به فاصله ۳ دقیقه توسط دمبله و ویتینیا کامبک بزند.

اما این پایان کار نبود و دقایقی بعد رافینیا بریس خود را تکمیل کرد و کار را به تعادل کشاند و ۱۵ دقیقه بعد کریستینسن کامبک بارسایی‌ها را تکمیل کرد تا ژاوی تیم انریکه را در خانه‌اش شکست دهد.

فیلم خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن

در دیگر بازی روخی بلانکو در واندامتروپولیتانو میزبان دورتموند بود و در نیمه نخست از اشتباهات بچه‌گانه خط دفاع و دروازه‌بان زنبورها نهایت استفاده را برد و توانست با گل‌های دی‌پائول و لینو پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم اما زنبورها با تمام توان تلاش کردند تا نتیجه را تغییر دهند و فقط هالر در دقیقه ۸۱ توانست فاصله را کم کند.

البته تیم‌های لالیگایی پیروزی‌های امشب خود را مدیون تیر دروازه هستند. در پاریس دمبله و بارکولا ۲ مرتبه تیر دروازه تراشتگن را لرزاندند و در مادرید برنت در دقیقه ۹۶ تیر دروازه اوبلاک را به لرزه درآورد.

فیلم خلاصه بازی دورتموند و آتلتیکو مادرید

۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 54258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha