پخش زنده فینال دوم لیگ برتر والیبال؛ فولاد سیرجان - شهداب امروز ساعت ۱۹ + لینک

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در فینال لیگ برتر والیبال روز شنبه به مصاف هم می‌روند تا دومین بازی این جدال جذاب را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز یکشنبه ۳۰ مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده بود، بعد از برگزاری ۲۰۱ مسابقه به دیدارهای فینال رسید.

لینک پخش زنده بازی فینال لیگ برتر والیبال بین فولاد سیرجان و شهداب یزد امروز ساعت ۱۹

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در اولین فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ پنجشنبه شب، ۱۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ فولاد به پایان رسید.

فینال این مسابقات به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و دومین مسابقه شنبه ، ۱۸ فروردین برگزار خواهد شد.

ترکیب شهداب یزد: میلوش آرسنوسکی، رضا رضایی، مسعود غلامی، محمد ولی زاده، میثم صالحی، سعید جواهری توانا، محمدرضاو حضرت پور
سرمربی : محمدرضا تندروان

ترکیب فولاد سیرجان: محمد طاهر وادی، امین علوی، محمد فلاح، سید، محمد موسوی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفر منش و مهدی مرندی
سرمربی: بهروز عطایی


ست اول:۲۶ بر ۲۴ فولاد

رقابت در این ست پاباپای بود و دو تیم امتیاز به امتیاز پیش می‌رفتند.
در تیم فولاد پوریا حسین خانزاده در سرویس و اسپک روی تور نقش پررنگی داشت و موسوی هم در دفاع روی تور عملکرد خوبی داشت و چندین امتیاز برای تیم خود گرفت.
در تیم شهداب هم میثم صالحی خوش درخشید و ستاره تیم خود بود.
در نهایت فولاد توانست این ست را ۲۶ بر ۲۴ به سود خود به پایان برساند.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ فولاد
رقابت نزدیک دو تیم در ست دوم هم ادامه داشت تا اینکه شهداب با اسپک میثم صالحی و رضا رضایی پیش افتاد و عطایی وقت استراحت گرفت. چند دفاع خوب از محمد موسوی کار را در امتیاز ۱۹ برای فولاد به تساوی‌کشاند.
موسوی که ستاره تیم‌ خود در این دقایق بود باز هم بازیکنان شهداب را دفاع کرد تا فولاد ۲۲ بر ۲۰ پیش بیفتد. شهروز همایونفر منش با اسپک قدرتمند ‌امتیاز ۲۵ را برای تیم خود گرفت تا فولاد این ست را ۲۵ بر ۲۱ برنده شود.

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹ شهداب
هر چند بازی نزدیک دو تیم در این ست هم ادامه داشت اما شهداب رادو بازیکن خارجی خود را به میدان آورد و توانست از سد دفاعی محمد موسوی عبور کند و با فولاد اختلاف امتیاز ایجاد کند. در نهایت این تیم توانست به بازی برگردد و ست را ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا کار به ست چهارم کشیده شود.

ست چهارم : ۲۵ بر ۲۱ شهداب
بازی در امتیاز ۱۲ مساوی بود که مسعود غلامی بازیکن سیرجان را دفاع کرد. شهداب ۱۵ بر ۱۲ جلو افتاد و عطایی درخواست وقت استراحت کرد.محمد موسوی بازیکن شهداب را دفاع کرد و بازی را در امتیاز ۱۹ برای تیم خود به تساوی کشاند اما شهداب دوباره پیش افتاد و در نهایت ست را ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.

ست پنجم: ۱۶ بر ۱۴ فولاد

هر چند در ابتدای ست دو تیم امتیاز به امتیاز پیش می‌رفتند اما شهداب ۸ بر ۶ جلو افتاد. رادو امتیاز نهم را هم برای شهداب گرفت تا اختلاف امتیاز بیشتر شود .بازی در امتیاز ۱۳ برابر شد و شهداب وقت استراحت گرفت. در نهایت فولاد سیرجان ست پنجم را هم ۱۶ بر ۱۴ برنده شد و در یک ماراتن ۵ سته پیروز دیدار شد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: 54087

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha