پخش زنده بازی سوم دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز ساعت ۱۹ + لینک

دیدار سوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پی تساوی دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد در دو مجموع دیدار نیمه نهایی رفت و برگشت، بازی سوم دو تیم برای تعیین فینالیست لیگ برتر والیبال امروز برگزار می شود.

لینک پخش زنده بازی شهداب یزد و شهرداری ارومیه امروز ساعت ۱۹ + لینک

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است.

دیدار رفت تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین برگزار شد و شهداب با پیروزی سه بر یک برابر نماینده ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک شد.

دیدار برگشت دو تیم نیز چهارشنبه هشتم فروردین برگزار شد و شهرداری ارومیه سه بر دو مقابل شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدار سوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان که از ساعت ۱۹ یازدهم فروردین در سالن فدراسیون آغاز می‌شود، را اعلام کرد.

بر این اساس، امیر طلوع‌کیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و محمد شاهمیری به عنوان ناظر فنی و داوری بر این مسابقه نظارت خواهند کرد.

همچنین داود نافعی، علیرضا قریب و محمد محبوب عشق‌دوست به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

تیم‌های شهداب و ارومیه در مرحله مقدماتی در دو دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مسابقه رفت (۲۹ آذر) نماینده ارومیه سه بر دو به پیروزی رسید و در دیدار برگشت (۱۶ اسفند) شهداب سه بر صفر فاتح میدان شد. در دیدارهای نیمه‌نهایی هم دو تیم در تعداد برد برابر شدند تا سومین دیدار نیمه نهایی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در دیگر جدال مرحله نیمه‌نهایی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دو دیدار متوالی موفق به شکست پیکان تهران شد و به دیدار نهایی راه یافت.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 53858

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha