مسیر سخت والیبال ایران از چین به برزیل/ ۱۸ هزار کیلومتر، ۳۲ ساعت پرواز!

سفری طولانی، پس از مسابقاتی مهم و قبل از تورنمنتی حیاتی، پیش روی ملی‌پوشان والیبال ایران است که در بهترین حالت ممکن، بیش از ۳۲ ساعت به طول می‌انجامد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هانگژو چین از ۲۸ شهریور تا ۴ مهر ماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. این در حالی است که شاگردان بهروز عطایی از ۸ تا ۱۶ مهر در برزیل برای کسب سهمیه المپیک باید به مصاف حریفان خود بروند.

به این ترتیب والیبالیست‌های ایرانی چهار روز پس از پایان بازی‌های آسیایی و ۱۸ هزار کیلومتر دورتر در شهر ریو دوژانیرو نخستین مسابقه خود در مسابقات انتخابی المپیک را مقابل آلمان برگزار خواهند کرد.

والیبال , تیم ملی والیبال ایران , بازی‌های آسیایی , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

مسیری که کاروان ایران از شهر هانگژو به ریودوژانیرو طی می‌کند در بهترین حالت ممکن، بیش از ۳۲ ساعت طول می‌کشد. تیم ایران با پروازی ۹ ساعت و نیمه از هانگژو به دوحه خواهد رفت و پس از ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه ترانزیت فرودگاهی از فرودگاه حمد پس از حدود ۱۶ ساعت در سائوپائولو فرود می‌آید. شاگردان عطایی سه ساعت و ۲۰ دقیقه در فرودگاه گارولوس شهر سائوپائولو می‌مانند و با پروازی یک ساعته راهی ریو می‌شوند.

سفری طولانی، پس از مسابقاتی مهم و قبل از تورنمنتی حیاتی، پیش روی ملی‌پوشان والیبال ایران است. بازیکنان باید در آماده‌ترین شرایط ممکن به برزیل برسند که قطعاً استفاده از پرواز بیزینس به جای اکونومی، یکی از راه‌های پیش روی فدراسیون است. البته قیمت پرواز بیزینس بیش از چهار برابر پرواز اوکونومی است که باید دید فدراسیون در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در آغاز اردوها، استفاده از پرواز بیزینس را به مسئولان فدراسیون پیشنهاد داده بود.

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 43150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha