پخش زنده بازی سپاهان - شمس آذر قزوین در جام حذفی؛ امروز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

دیدار تیم‌های سپاهان و شمس آذر قزوین در جام حذفی امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال سپاهان و شمس آذر قزوین امروز راس ۱۷:۳۰ در جام حذفی فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر قزوین

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۰۳-۱۴۰۲ فردا (دوشنبه) با برگزاری ۳ مسابقه معوقه به نقطه پایان کار خود می‌رسد که در کنار رویارویی مس رفسنجان با استقلال تهران و پرسپولیس تهران با نفت‌وگاز گچساران، قرار است یک مسابقه دیگر هم برگزار شود و آن‌هم، دوئل سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین است؛ ۲ تیمی که در لیگ برتر حدود ۲ ماه پیش برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و حالا در جام حذفی باید مقابل هم قرار گیرند.

سپاهان روزگار خوبی را در فوتبال ایران و آسیا پشت سر نمی‌گذارد و باخت‌های سریالی باعث شده تا نبرد با شمس‌آذر در جام حذفی، به یکی از سرنوشت‌سازترین دوئل‌های این تیم فصل در جاری تبدیل شود. طلایی‌پوشان اصفهانی که در ۶ بازی اخیرشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده‌اند و از آخرین بردشان در یک مسابقه رسمی نزدیک به ۳ ماه می‌گذرد، به دنبال آن هستند تا در مصاف با شمس‌آذر قزوین جبران‌مافات کنند و از روزهای بحرانی فاصله گیرند.

بهترین فرصت برای انتقام‌گیری

طلایی‌پوشان اصفهانی در تاریخ باشگاه خود تنها یک مسابقه رسمی برابر شمس‌آذر قزوین برگزار کرده‌اند که آن‌هم حدود ۲ ماه قبل بود؛ جایی‌که شاگردان سعید دقیقی در قزوین موفق شدند بردی یک‌گله را برابر سپاهان به‌دست آورند و طلایی‌پوشان اصفهانی با باخت در هفته پایانی نیم‌فصل به استقبال تعطیلات زمستانی فرستادند. حالا بعد از آن شکست، شاگردان ژوزه مورایس در بازی فردا امید به انتقام دارند و به دنبال آن هستند تا در مصاف خانگی با شمس‌آذر بتوانند این تیم شگفتی‌ساز را شکست بدهند و انتقام باخت در لیگ برتر را بگیرند.

چوب‌خط مورایس در حال پر شدن!

ژوزه مورایس در ابتدای با توجه به فهرست پرستاره‌ای که در مقابل خود می‌دید، تصور نمی‌کرد که بخواهد در فصل جاری روزی خطر اخراج او را تهدید کند اما حالا، تحمل ۶ شکست پیاپی باعث شده تا انتقادات نسبت به عملکرد مورایس بالا گیرد. هر چند که مدیران باشگاه اصفهانی حمایت تمام‌قدی از مورایس داشته‌اند اما به نظر می‌رسد که پذیرش شکست دوباره برابر شمس‌آذر و ثبت هفتمین باخت متوالی، جایگاه مورایس را روی نیمکت سپاهان بیش از پیش متزلزل کند و حتی احتمال اخراج او از این سمت هم دور از ذهن نخواهد بود. با این اوصاف، برد مقابل شمس‌آذر می‌تواند هم جبران باخت برابر این تیم در لیگ برتر باشد، هم اینکه نوار باخت‌های سریالی سپاهان را قطع کند و هم اینکه جایگاه مورایس را روی نیمکت طلایی‌پوشان تثبیت کند.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
کد خبر: 53025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha