گل‌گهر ۱ - ۱ استقلال: تساوی در روز پراشتباه داوری + فیلم خلاصه بازی

دیدار استقلال و گل‌گهر در هفته ما قبل پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر، با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال و گل گهر در یک بازی کم‌موقعیت به تساوی یک – یک رسیدند. هر دو گل دو تیم براساس نظر کارشناسان، روی اشتباهات داوری به ثمر رسیدند.

فیلم خلاصه بازی گل گهر ۱ - استقلال ۱

این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید:


لینک پخش زنده بازی استقلال و گل گهر سیرجان از شبکه سوم سیما

پیش‌ از بازی:

جواد نکونام که امروز برای چهاردهمین مرتبه بر روی نیمکت استقلال می نشیند درحالی باید به مصاف گل گهر برود که در دوران حضورش در فولاد و خونه به خونه بابل بارها مقابل این تیم سیرجانی قرار گرفته و اتفاقا نتایج خوبی را هم به دست آورده است.

نکونام تاکنون ۸ مرتبه به عنوان سرمربی تیم های فولاد و خونه به خونه مقابل گل گهر قرار گرفته که از این تعداد مسابقه ۳ بار نقش برنده را داشته و در ۴ مسابقه هم طعم تساوی را چشیده است و تنها در یک بازی که آن هم جدال برگشت فصل قبل فولاد و گل گهر بود مقابل این تیم سیرجانی متحمل شکست شده است.

در این ۸ مسابقه تیم های نکونام در گلزنی هم دست بالاتر را داشته اند. به طور کلی فولاد و خونه به خونه تحت هدایت او در مصاف با گل گهر موفق به ثمر رساندن ۷ گل شده و ۴ بار هم دروازه شان گشوده شده است.

نکونام در شرایطی با این آمار ایده آل به مصاف گل گهر می رود که سابقه رویارویی با ماریوس اوزنودونیس، سرمربی فعلی گل گهر را هم دارد. در مرحله ۱/۸ نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در قامت سرمربیان دو تیم فولاد و الفیصلی عربستان به مصاف هم رفته اند که در آن جا نکونام موفق به خواباندن مچ دست سرمربی یونانی شد.

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 50445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha