استقلال با برد ناپلئونی برابر گل‌گهر سیرجان ، امید برای کسب جام را زنده نگه داشت + جدول و فیلم بازی

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان در بیست و نهمین هفته لیگ برتر امشب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال - گل گهر سیرجان امشب در ورزشگاه آزادی و با حضور ۵۰ هزار تماشاگر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

فیلم خلاصه بازی استقلال ۱ - گل‌گهر سیرجان ۰

استقلال با برد ناپلئونی برابر گل‌گهر سیرجان ، امید برای کسب جام را زنده نگه داشت + جدول و فیلم بازی

پیش از بازی:

استقلال و گل گهر در تمام سال‌هایی که تیم سیرجانی به لیگ برتر آمده یک بازی تماشایی و پرگل را به نمایش گذاشته‌اند. حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر و خرید بازیکنان سابق استقلال همواره باعث دوئلی جذاب بین دو تیم شده بود. رقابتی که بعد از رفتن قلعه نویی به تیم ملی هم آسیبی ندید. دور رفت این مسابقه در سیرجان ۱-۱ مساوی تمام شد. کوین یامگا پنالتی همیشگی سهمیه استقلال مقابل گل گهر را به گل تبدیل کرد اما حالا دیگر خبری از ستاره فرانسوی در ترکیب آبی‌ها نیست. از آن بازی به بعد گهر ابتدا روندی صعودی و سپس نزول را تجربه کرد اما استقلال...

تیمی که ۱۶ هفته در صدر جدول بود، هفته قبل با تساوی مقابل نساجی و کامبک خارق‌العاده پرسپولیس این عنوان را از دست داد و به کلی به هم ریخت. جواد نکونام حرف‌های ناامیدانه‌ای زد و خلاصه حالا تنها کورسویی از شانس برای قهرمانی باقی مانده که شرطی بزرگ برای پیروز شدن در دو بازی باقی مانده پیش روی آبی‌ها می‌گذارد. حالا استقلال یک امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و روال هفته‌های اخیر برعکس شده، آبی‌ها باید بازی‌هایشان را ببرند و امیدوار به لغزش پرسپولیس بمانند. سرنوشتی که تا چهارم خرداد در اختیار خودشان بود، حالا به دست رقیب افتاده و جالب اینکه هر دو با نمایندگان استان کرمان در این ورزشگاه آزادی بازی دارند!

استقلالی ها باید تقابل با گل گهر را به فال نیک بگیرند، مسابقه ای که اغلب برنده اش بودند و حالا در این شرایط حساس تکرار برد برابر تیم همیشه بازنده راحت تر است. استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای گل گهر خواهد بود و همزمان گوش به قزوین و مسابقه شمس آذر برابر پرسپولیس دارد. اتفاقی که هفته قبل باعث گول خوردن آبی‌ها شد و برتری سه گله استقلال خوزستان در نیمه اول فریبشان داد! البته که قرار نیست این اشتباه دوبار تکرار شود، استقلال باید برای پیروزی بیاید و بازی پرسپولیس را به رقبایش واگذارد!

اما گل گهر، تیمی که در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در پله هشتم قعرنشین نیمه اول جدول است. گل گهر با مربی یونانی خود این فصل به جوانان زیادی میدان داد که آنها بیشترین انگیزه را برای درخشش مقابل استقلال در بازی پخش مستقیم خواهند داشت. جوانانی که آینده فوتبال کشور را می‌سازند. گل گهر هنوز نتوانسته در ورزشگاه آزادی استقلال را ببرد اما برای هر کاری یک اولین بار هم هست. اگرچه استقلال به لطف حمایت هوادارانش و با توجه به شرایط جدول و جام قهرمانی، بیشتر از همیشه انگیزه پیروزی در این مسابقه خواهد داشت.

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: 55881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha