احتمال محرومیت سنگین برای بازیکن سپاهان

بر اساس خبرهای رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است این کمیته محرومیت سنگینی برای سیاوش یزدانی بازیکن تیم سپاهان در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سیاوش یزدانی در جریان بازی برگشت با الهلال زمانی که از سوی داور بازی اخراج شد، رو به تماشاگران حرکات تحریک آمیز انجام داد که این موضوع از سوی ناظر بازی برای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش شده است.

تحریک تماشاگران تیم حریف تخلف است و سیاوش یزدانی هنگامی که با کارت قرمز داور مواجه شد، همزمان با خروج از زمین با دستان خود نتیجه بازی را به تماشاگران تیم الهلال یادآور شد که این حرکت عصبانیت شدید تماشاگران تیم الهلال را به همراه داشت. این رفتار از تصاویر تلویزیونی هم مشهود بود و داور نمی‌توانست در مواجهه با این رفتار کاری انجام دهد به این خاطر که پیش از این به این بازیکن کارت قرمز نشان داده بود. این رفتار سیاوش یزدانی به نظر می‌رسد با واکنش شدید کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه می‌شود و به زودی رای مربوط به این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این رفتارها در بازی‌های بین المللی حساس است. دیدید که در گذشته عیسی آل کثیر به خاطر شادی بعد از گل ماه‌ها محروم شد.

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
کد خبر: 52709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha