آمادگی میادین میوه و تره بار برای عرضه مستقیم گوجه فرنگی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: محل‌های عرضه مستقیم تک محصولی محصولات کشاورزی در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران به تولید کنندگان واجد شرایط معرفی شده است.

به گزارش گروه کشاورزی و صنایع غذایی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سید سعید راد با اعلام اینکه برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی چند روش پیش‌بینی شده است، افزود: خرده فروشی به شهروندان، توزیع عمده محصولات تولیدی بین بهره‌برداران در میدان میوه و تره بار محل عرضه محصول و بازارهای تابعه آن و توزیع و عرضه مؤثر، مستمر و مستقیم محصولات تولیدی در قالب اختصاص محل‌های عرضه مستقیم تک محصولی از جمله این روش‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای تعدیل، تثبیت و تنظیم بازار محصولات پرمصرف به منظور کمک همزمان به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا، نسبت به اختصاص اماکن عرضه مستقیم انواع محصولات کشاورزی تک محصولی به ویژه «گوجه فرنگی گلخانه‌ای» به تولیدکنندگان واجد شرایط دارای معرفی‌نامه از سوی سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌های محل تولید با تسهیلات ویژه و شرایط آسان اقدام شده است.

گفتنی است، استان‌های تهران، البرز، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، فارس، همدان و کرمان (جیرفت و کهنوج) از جمله استان‌هایی هستند که انتظار می‌رود با اجرای این طرح، نسبت به عرضه مستقیم محصول «گوجه فرنگی گلخانه‌ای» خود در میادین میوه و تره بار تهران اقدام کنند.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 5261
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha