سپاهان در مقابل الهلال و در دقایق پایانی فرو پاشید + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم الهلال عربستان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال سپاهان ایران تنها نماینده فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم فوتبال الهلال عربستان بود.

فیلم خلاصه بازی سپاهان ۱ - الهلال ۳

طلایی‌پوشان موفق شدند با کسب ۱۰ امتیاز در گروه C این رقابت‌ها بعد از الاتحاد عربستان به عنوان یکی از برترین‌های رتبه دوم راهی مرحله حذفی شوند. در مقابل رئیس آسیا در گروه D این مسابقات با نساجی ایران هم‌گروه بود، موفق به کسب ۱۶ امتیاز شد تا به عنوان صدرنشین پا به این مرحله از رقابت‌ها بگذارد.

قضاوت این دیدار به عهده احمد العلی از کویت است. عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت نیز داور VAR است. این داور کویتی همین چند روز گذشته قضاوت دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و قطر را در مرحله نیمه‌نهایی به عهده داشت.

جدال این دو تیم را می‌توان بدون شک حساس‌ترین دیدار منطقه غرب آسیا دانست. الهلال در شش فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی داشته است، این عملکرد در کنار هزینه گزافی که در این فصل الهلال مانند سایر مدعیان عربستانی انجام داده است، این تیم را به مدعی شماره یک قهرمانی تبدیل می‌کند. این تیم لقب پرافتخارترین تیم آسیا را نیز با چهار قهرمانی و پنج نایب‌قهرمانی یدک می‌کشد.

ترکیب احتمالی سپاهان و الهلال؛ اندیشه‌های مورایس برای هت‌تریک مقابل رئیس آسیا

این دو تیم تاکنون ۲ بار در این ورزشگاه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که حاصل کار آن یک تساوی و یک برد برای نماینده عربستانی بوده است. البته سپاهان در مجموع عملکرد بهتری مقابل الهلال داشته و در چهار دیدار قبلی آن‌ها طلایی‌پوشان ۲ بار به برتری دست پیدا کردند و الهلال تنها یک برد به دست آورده که آن هم در همین ورزشگاه نقش جهان بوده است. یک‌دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسید. حالا مورایس قصد دارد تا بتواند با اندیشه‌های خود، سپاهان را آماده سومین برتری مقابل الهلال کند.

ترکیب احتمالی سپاهان و الهلال؛ اندیشه‌های مورایس برای هت‌تریک مقابل رئیس آسیا

هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارند. همچنین طلایی‌پوشان هیچ بازیکن مصدومی برای این دیدار ندارند و ژوزه مورایس می‌تواند از سایر بازیکنان برای این دیدار حساس استفاده کند. در مقابل الهلال نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین محمد العویس و حبیب الوطیان دروازه‌بان‌های دوم و سوم الهلال و متعب المفرج، مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

پنج سهمیه خارجی الهلال برای تقابل حساس با سپاهان را یاسین بونو، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم و الکساندر میتروویچ تشکیل می‌دهند و به این ترتیب کالیدو کولیبانی و رنان لودی، دو مدافع شاخص الهلال در دیدار با سپاهان غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی سپاهان و الهلال؛ اندیشه‌های مورایس برای هت‌تریک مقابل رئیس آسیا

به نظر می‌رسد مورایس قصد دارد سپاهان را با آرایش ۱-۳-۲-۴ روانه میدان کند. پیام نیازمند در چارچوب دروازه سپاهان مسئولیت حفاظت از دوازه این تیم را بر عهده دارد. محمد دانشگر در کنار سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی طلایی پوشان را تشکیل می‌دهند. میلاد زکی‌پور از جناح چپ و رامین رضائیان از جناح راست خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند.

محمد قربانی در کنار برایان دابو زوج خط میانی سپاهان خواهند بود و جلوتر از آن‌ها محمد کریمی، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو یازده بازیکن منتخب سپاهان را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی الهلال:

یاسین بونو، علی البلیهی، حسن محمد التمبکتی، محمد البریک، سعود عبدالحمید، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، سلمان الفرج، سالم الدوساری، مالکوم و الکساندر میتروویچ

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 52406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha