پخش زنده نبرد تماشایی الهلال - النصر در سوپرکاپ عربستان؛ امشب ساعت ۲۳ + لینک

تیم فوتبال النصر امروز در یک دیدار سرنوشت‌ساز در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان برابر الهلال قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نیمه نهایی حساس سوپرجام عربستان را زنده و مستقیم از طریق لینک زیر تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی النصر و الهلال امروز ساعت ۲۳

النصر علی‌رغم قهرمانی در جام ملک‌سلمان در تابستان، در این فصل به نتایج مطلوبی نرسیده است؛ به‌خصوص در دو تورنمنت مهم لیگ حرفه‌ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا. این در حالی است که مدیریت این باشگاه در این فصل ستاره‌هایی مانند سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، آیمریک لاپورته و الکس تلس را جذب کرده و علاوه بر این بازیکنان، این تیم رونالدو را نیز در ترکیب خود دارد.

مسابقات سوپرکاپ عربستان فرصتی ایده‌آل برای النصر است تا روحیه خود را بازیابد و به عنوانی دست یابد تا به ارتقای روحیه خود در دوره سرنوشت‌ساز فصل کمک کند و عنوانی دیگر به عناوین خود بیفزاید.

النصر اخیراً چندین پیروزی متوالی در لیگ به دست آورده است، اما موقعیت این تیم همچنان پیچیده است و ۱۲ امتیاز با الهلال صدرنشین فاصله دارد. با وجود زمانی که تا پایان مسابقات لیگ عربستان باقی مانده است و علی‌رغم انتظارات زیادی که با توجه توانایی تیم فعلی وجود دارد، اما با این حال قهرمانی النصر در لیگ تقریبا غیرممکن است.

در شرایطی که قهرمانی در لیگ برای النصر بسیار دشوار است، از طرفی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز پس از شکست مقابل العین امارات در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی با مسابقات خداحافظی کرد.

2008474

این در حالی است که هواداران النصر مدت‌ها منتظر بودند تا با شرایط جدید و ستارگان خود برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند، اما با توجه به حذف از دوره فعلی لیگ قهرمانان حداقل باید یک فصل دیگر متتظر بمانند.النصر این فصل حتی در سطح تورنمنت‌های تدارکاتی دوستانه نیز ناکام بود و در جام فصل ریاض ۲۰۲۴ با شکست ۰-۲ برابر الهلال، عنوان قهرمانی را از دست داد و دوم شد.

با توجه به این نتایج ضعیف النصر در سطح مسابقات داخلی و قاره‌ای، سوپرجام عربستان به دغدغه اصلی این تیم تبدیل شده و همین موضوع باعث شد لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، در آخرین بازی خود برابر ضمک در لیگ به چند بازیکن اصلی استراحت دهد تا از خستگی آنها جلوگیری کند و بازیکنانش را آماده رویارویی با الهلال کند.

لوئیز کاسترو در این مسابقه به دنبال تثبیت جایگاه خود در راس کادر فنی النصر خواهد بود، به خصوص که او برای قهرمانی در سوپرکاپ عربستان تنها به دو برد نیاز دارد و می‌تواند با پیروزی در این دو دیدار و قهرمانی در این مسابقات، خود را از خطر اخراج نجات بدهد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 54157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha