گرد و خاک بازیکن شاکی استقلال جواب داد

امید حامدی‌فر برای گرفتن حق و حقوقش گرد و خاکی در باشگاه استقلال کرد تا مدیران استقلال قرارداد او را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در فصل جاری بوده است؛ این بازیکن آینده‌دار بعد از آنکه در روز آخر نقل و انتقالات از لیست بزرگسال استقلال کنار گذاشته شد تا جا برای جذب بازیکن خارجی باز شود، با هیچ تیمی قرارداد نبست.

او بعد از مدتی به رقابت‌های آسیایی هانگژو رفت و در همان زمان استقلالی‌ها متوجه شدند که نمی‌توانند بجز گوستاوو بلانکو بازیکن خارجی دیگری را به خدمت بگیرند. از این رو جواد نکونام رأی به بازگشت امید حامدی‌فر داد و این در شرایطی بود که سقف بودجه استقلال پر شده بود. حامدی‌فر برای آنکه بتواند فوتبال بازی کند و در ترکیب استقلال باشد، حاضر شد قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با استقلال را امضا کرده و همین قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود.

مدیران استقلال به حامدی‌فر وعده دادند که با کاهش قرارداد برخی بازیکنان و خالی شدن بودجه مبلغ قرارداد او را افزایش می‌دهند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. البته بنا به ادعای خود نکونام روز دوشنبه حامدی‌فر برای گرفتن حق و حقوقش گرد و خاکی در باشگاه استقلال کرد تا مدیران استقلال قرارداد او را افزایش دهد. در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا قرارداد حامدی‌فر را افزایش دهند و مدعی هستند بزودی این اتفاق می‌افتد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 52366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha