درخواست قطری ها برای تغییر ورزشگاه دیدار با تیم ملی فوتبال ایران

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر باید شامگاه چهارشنبه و در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم بروند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ باید شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه الثلاثه رو در روی هم قرار بگیرند.

«محمد الکعبی» خبرنگار و کارشناس شبکه الکاس قطر با انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC بابت انتخاب این ورزشگاه برای دیدار مرحله نیمه نهایی در صفحه مجازی خود نوشت: پیامی به مسؤولان کمیته برگزاری جام ملت‌های آسیا: چهارشنبه یک بازی مهم و سرنوشت ساز برای تیم ملی کشورمان است، انشاالله همه قطر پشت این تیم خواهند بود، بنابراین امیدواریم در ورزشگاهی که بازی در آن برگزار می‌شود تجدید نظر کنیم و با توجه به ظرفیت جمعیت آن را به ورزشگاه آل بیت تغییر دهید.

باور کردنی نیست که ما مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی را با ۶۰ هزار تماشاگر بازی کنیم و نیمه نهایی را با ظرفیت ۴۵ هزار نفر بازی کنیم!

دیدار قطر و ایران دومین بازی مرحله نیمه نهایی است و برنده آن باید به مصاف برنده دیدار کره جنوبی و اردن در دیدار فینال برود.

درخواست قطری ها برای تغییر ورزشگاه دیدار با تیم ملی فوتبال ایران

آغاز مرحله نیمه‌نهایی از سه‌شنبه ؛ برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ + لینک پخش زنده

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 52052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha