بحرین خسته و بی‌انگیزه حرفی برای گفتن مقابل ژاپن نداشت + فیلم خلاصه بازی

شاگردان حاجیاسو به راحتی و با سه گل از سد بحرین خسته گذشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پیش از اینکه تمام نگاه‌ها به بازی ایران و سوریه به عنوان آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا دوخته شود، بحرین و ژاپن در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند. موریاسو تیمش را با ترکیبی هجومی به میدان فرستاده و آنها به دنبال رسیدن به گل از همان دقایق ابتدایی بودند. البته از طرفی هم حواس‌شان جمع بود تا مانند بازی با عراق روی توپ‌های ارسالی از جناحین مقابل یک تیم فیزیکی دیگر غافلگیر نشوند.

شرح گل‌ها:
گل اول ژاپن (١-٠): در دقیقه ٣١ شوت سهمگین مایکوما از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه لطف‌الله برخورد کرد و در برگشت دوآن که از تله آفساید گریخته بود توپ را تصاحب کرد و با یک بغل پای چپ ساده در موقعیت تک به تک و در حالی که گلر بحرین هنوز از جا بلند نشده بود، دروازه بحرین را باز کرد.

گل دوم ژاپن (۲-۰): در دقیقه ۴۸ اشتباه هزا علی مدافع میانی تیم فوتبال بحرین و پاس رو به عقب او در فشار مهاجمین ژاپن به کوبو رسید و او هم با یک ضربه پای چپ به زاویه مخالف دروازه لطف‌الله را برای دومین بار باز کرد. این گل در ابتدا از سوی داور کویتی مردود اعلام شد ولی پس از مرور صحنه آهسته داور گل را صحیح اعلام کرد و در واقع تشخیص داد که پاس مدافع بحرین تحت فشار به کوبا نرسیده است.

گل اول بحرین (۲-۱): در دقیقه ۶۳ بحرین که پس از گل دوم برای جبران نتیجه پیش کشیده بود موفق شد روی ارسال یک کرنر و ضربه سر مهاجم خود که در ادامه با اشتباه سوزوکی و اوئدا همراه شد به گل اول دست پیدا کند و با امیدواری بازی را دنبال کند.

گل سوم ژاپن (۳-۱): در دقیقه ۷۰ اوئدا که فعال‌ترین بازیکن زمین بوده و یک گل به خودی و یک گل پنبه بحرین زده پس از اشتباهی که داشت بلافاصله با یک حرکت تکنیکی تماشایی دو سه بازیکن بحرین را پشت سر گذاشت و با شوتی که از میان پاهای لطف‌الله عبور داد گل سوم را به نام خود زد تا حالا با ۴ گل زده یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات هم باشد.

کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ١٠: ضربه سر پر قدرت اوئدا با واکنش بسیار خوب لطف الله سنگربان بحرین به کرنر فرستاده شد.
دقیقه ١٢: علی مدن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او توسط سوزوکی مهار شد و در ادامه کمک داور آفساید اعلام کرد.
دقیقه ٢٩: شوت علی مدن از پشت محوطه جریمه با شیرجه سوزوکی در اختیار سنگربان ژاپن قرار گرفت.
دقیقه ۶۰: ژاپن توانست روی یک حرکت تیمی زیبا به گل سوم مسابقه دست پیدا کند اما پس از به ثمر رسیدن این گل پرچم کمک بالا رفت و وی‌ای‌آر هم آن را تایید کرد.
دقیقه ۷۷: این بار ریتسو دوان بود که به قلب خط دفاعی بحرین زد و با عبور از دو بازیکن اقدام به پاس رو به عقب کرد. توپ بار دیگر از بین پاهای لطف‌الله عبور کرد ولی در آخرین لحظات به او برخورد داشت کرنر شود
دقیقه ۸۵: میتوما با یک حرکت تکنیکی فوق العاده دو بازیکن بحرین را از پیش برداشت و در ادامه بازیکن هم‌تیمی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی کنترل مینامینو خوب نبود و لطف الله توپ را در اختیار گرفت.

فیلم خلاصه بازی ژاپن ۳ - بحرین ۱

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 51874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha