واکنش مربی امارات به استفاده نکردن از ترکیب اصلی مقابل ایران

مربی تیم ملی امارات می‌گوید از تاجیکستان برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی شناخت دارند. او همچنین ترکیب تیمش مقابل ایران را تصمیمی درست دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سرجیو کوستا، مربی امارات پس از شکست ۲ بر یک امارات مقابل ایران در نشست خبری این دیدار درباره این که در زمان بازی نگاهی به نتیجه بازی فلسطین - هنگ کنگ هم داشتند، اظهار کرد: بله، ما نتیجه آن بازی را به صورت همزمان دنبال می‌کردیم تا ببینیم چه اتفاقی در آن بازی می‌افتد.

او ادامه داد: ایران در دور گروهی سه پیروزی کسب کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. لحظاتی در بازی امشب بود که بازی برای ما خوب پیش رفت اما گل دوم را خوردیم. همانطور که پیش از این گفتم، ما مقابل ایران تلاش کردیم که بتوانیم با آن‌ها رقابت کنیم.

مربی امارات درباره استفاده نکردن از ترکیب اصلی در بازی با ایران گفت: این یک تصمیم تاکتیکی بود. ما از بازیکنانی استفاده کردیم که آمادگی حضور در بازی امروز را داشتند. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتیم.

کوستا در پاسخ به این سوال که آیا غیبت بنتو در کنار زمین در شکست مقابل ایران تاثیر داشته، توضیح داد: فکر نمی‌کنم. ما در تمرینات و جلساتمان به آمادگی رسیده بودیم و می‌دانستیم که در بازی امروز می‌خواهیم چه کار کنیم.

او درباره درگیری دروازه‌بان و مدافعان امارات پس از به ثمر رسیدن گل آفساید قلی‌زاده در نیمه نخست، بیان کرد: چنین اتفاقاتی در فوتبال عادی است و چیز خاصی نبود.

مربی امارات درباره میزان رضایتش از قرار گرفتن در سمت آسان‌تر مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا گفت: این تورنمنت ثابت کرد که هیچ تیمی در این رقابت‌ها ضعیف نیست. همه گروه‌های جام ملت‌ها یک سورپرایز به همراه داشت که این اتفاق برای آسیا خوب است. به نظرم تیم‌های ایران، کره جنوبی، قطر، ژاپن و استرالیا مدعیان جام هستند.

کوستا در پایان درباره دیدار با تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: ما از ابتدای جام با آمادگی آمده‌ایم و آماده تقابل با همه تیم‌ها بودیم. تاجیکستان هم یکی از آن تیم‌ها بود که با آن‌ها آشنا هستیم. بنابراین برای آن بازی هم مانند بازی‌های قبلی آمادگی لازم را داریم.

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 51560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha