۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 50776
جنگ و فوتبال در قطر

بازیکنان تیم ملی فوتبال فلسطین با وجود خاطرات بسیار تلخ و آزاردهنده‌ای که از جنگ دارند خود را آماده رقابت در جام ملت‌های آسیا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از doualiya، تا آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تنها چند روز دیگر باقیمانده است. این رقابت‌ها از جمعه ۲۲ دی به میزبانی قطر آغاز خواهند شد تا تیم‌های بزرگ فوتبال آسیا برای بالابردن جام قهرمانی شانس خودشان را آزمایش کنند.

تیم ملی فوتبال فلسطین یکی از تیم‌هایی است که در این رقابت‌ها حضور دارد. فلسطین برای سومین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند؛ با این تفاوت که این بار بازیکنان تیم با خاطراتی بسیار تلخ از جنگ غزه خود را آماده رقابت‌ها می‌کنند.

جنگ خونین در غزه از نظر روحی و روانی روی بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته است. حتی یکی از بازیکنان سرشناس فلسطین به نام رشید دبور جانش را در غزه از دست داد و شهید شد.

تیم ملی فوتبال فلسطین در شرایطی سخت خود را آماده رقابت در جام ملت‌های آسیا کرده است. البته آنها دو اردوی خارج از کشور را برگزار کردند. اردوی نخست فلسطین در الجزایر بود. آنها در این اردو دو بازی دوستانه را هم برگزار کردند. یک تساوی و یک برد سه بر دو نتیجه این دو بازی تدارکاتی بودند.

اردوی دوم تیم ملی فوتبال فلسطین در عربستان و شهر ابها بود که دو روز قبل به پایان رسید.

مکرم دبوب، سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین، فهرست نهایی این تیم را برای حضور در قطر اعلام کرد که عبارتند از:

رامی حماده، نعیم أبو عکر، براء خروب، عمرو قدوره، مصعب البطاط، موسی فیراوی، محمد خلیل، سامر الجندی، کامیلو سالدانا، میشیل میلاد، محمد صالح، یاسر حمد، المهدی عیسی، عمید محاجنه، عطاء جابر، عدی خروب، محمد باسم، سامر الزبیدی، تامر صیام، محمود أبو ورده، إسلام البطران، علاءالدین حسن، محمود وادی، شهاب القنبر، زید القنبر و عدی الدباغ

تیم ملی فوتبال فلسطین در نخستین بازی‌اش در جام‌ ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 50776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha