کلینزمن خط و نشان کشید؛ قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره گفت: بازیکنانش مطمئن هستند که می‌توانند به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از یونهاپ، یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی فوتبال کره پیش از عزیمت به قطر برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: ما آماده رفتن به قطر هستیم. ما اطمینان زیادی داریم که می توانیم در قطر عملکرد خوبی داشته باشیم و جام ملت های آسیا را پس از ۶۴ سال به کره برگردانیم. هدف ما قهرمانی در این دوره است. این چیزی است که ما هر روز برای آن کار می کنیم. همه ما امیدواریم که بتوانیم شش هفته بعد شما را بسیار بسیار خوشحال کنیم.

کره برای اولین قهرمانی در جام ملت های آسیا از سال ۱۹۶۰ تلاش خواهد کرد. لی جائه سونگ هافبک کهنه کار این تیم که در ماینتس آلمان بازی می کند نیز در صحبت هایی گفت: من عاشق کلمه "چالش" هستم. ما قطعاً جام قهرمانی را به خانه خواهیم آورد و افزایش انتظارات از طرفداران برای تیم مشکلی نخواهد بود. فکر می‌کنم که فرصت خوبی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا داریم. سعی می‌کنیم اعتماد به نفس داشته باشیم اما مغرور نباشیم و به دنبال پیروزی در هر مسابقه باشیم تا قهرمان مسابقات شویم.

کیم مین جائه، مدافع بایرن مونیخ نیز که به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ کشورش انتخاب شد، گفت که آماده است تا قهرمانی را در این دوره به دست بیاورند.

کیم با اشاره به رکورد ۱۸ گل کره در ۴ بازی گذشته گفت: ما قدرت زیادی در خط حمله داریم و در هر مسابقه گلزنی کرده ایم. مدافعان باید تمرکز خود را حفظ کنند. من فکر می کنم اگر بتوانیم خودمان باشیم در پایان نتایج خوبی خواهیم داشت. هدف قهرمانی در جام ملت های آسیا است.

سایر بازیکنان از جمله سون هیونگ مین از تاتنهام هاتسپر، هوانگ هی چان از ولورهمپتون و لی کانگ این از پاری سن ژرمن این هفته در ابوظبی به تیم ملی کره خواهند پیوست.

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
کد خبر: 50764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha