رقابت مهدی طارمی و «سون» برای رسیدن به صدر جدول گلزنان

دو ستاره تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با آماری مشابه باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تکلیف حضور ۴ تیم در مرحله نیمه نهایی مشخص شد و ایران، قطر، کره جنوبی و اردن باید در این مرحله با هم مسابقه دهند تا تکلیف دو تیم فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران که بازی با ژاپن را به دلیل محرومیت از دست داد با ۳ گل زده بهترین گلزن کشورمان در جام ملت‌ها به حساب می‌آید. طارمی در بازی با امارات دو گل و در دیدار با سوریه تک گل ایران را وارد دروازه حریفان کرد.

در تیم ملی کره جنوبی هم «سون هیونگ مین» کاپیتان و ستاره این تیم در این دوره از مسابقات تاکنون ۳ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. به گفته اغلب کارشناسان ایران و کره جنوبی با شکست قطر و اردن فینالیست خواهند شد و هرکدام از آنها با پیروزی در دیدار فینال می‌تواند طلسم دهه‌ها قهرمان نشدن در آسیا را بشکند.

در حال حاضر «آیمن حسین» مهاجم تیم ملی عراق با ۶ گل زه بهترین گلزن مسابقات است و پس از او اکرم عفیف از قطر قرار دارد. با توجه به اینکه سون و طارمی هر دو ۳ گله هستند این دو مهاجم مطرح فوتبال اروپا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در به دست آوردن عنوان آقای گلی مسابقات نیز با هم رقابت دارند و باید دید در پایان کدام از آنها پیروز خواهد شد.



آغاز مرحله نیمه‌نهایی از سه‌شنبه ؛ برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ + لینک پخش زنده

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
کد خبر: 52053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha