نفت در برابر ورزشگاه! مدل جدید دولت برای ساخت ورزشگاه تهران

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل پروژه بزرگ ورزشی تهران را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی رویدادهای بین‌المللی را در این مجموعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد نفت پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، ۱۶ آبان ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی امضا شد و این شرکت چینی از مکان ساخت ورزشگاه نیز بازدید کرد.

۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 50496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha