وزیر ورزش در آستانه کناره گیری؛ مشکلات جسمی یا حذف استقلال؟

شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه" امروز انتشار توییتی در فضای مجازی از سوی خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره آینده حمید سجادی خبرساز شد. به نوشته وی، حمید سجادی به دلیل به مشکلات مربوط به سلامتی و مسائل جسمی از وزارت ورزش کناره خواهد گرفت.

این شایعه در شرایطی منتشر می‌شود که بحث‌های مربوط به برکناری یا استیضاح وزیر ورزش در ماه‌های گذشته فروکش کرده بود، اما پس از ماجراهای مربوط به باشگاه استقلال دورباره زمزمه‌هایی مبنی بر احضار وزیر به مجلس و پاسخگویی وی به گوش می‌رسد.

1840513

خبرگزاری تسنیم مدعی شده برخی منابع به آنها اطلاع دادند که احتمال جابجایی وزیر یکی از وزارت‌خانه‌های غیراقتصادی دولت نیز طی هفته‌های آینده وجود دارد. این وزیر بنا به شرایط جسمی، از رئیس‌جمهور خواسته است که درباره ادامه فعالیت او تصمیم بگیرد.

سجادی پس از حضور جنجالی قربان‌زاده در برنامه فوتبال برتر به هیچ عنوان پاسخگوی مباحث مطرح شده نبوده و در افطاری هفته گذشته به رؤسای فدراسیون‌ها هم حاضر به گفت‌وگو نشده بود و تنها یک صحبت کوتاه در مقابل خبرنگاران حوزه دولت انجام داد و هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند شایعه مطرح شده تا چه حد صحت دارد. البته عنوان شده برنا فیروزی که از معاونین سجادی است، قرار است به عنوان سرپرست به جای وی معرفی شود.

وزیر ورزش در آستانه کناره گیری؛ مشکلات جسمی یا حذف استقلال؟

اصولا شکل تغییرات در ایران همواره از شایعات آغاز شده، اما با توجه به در چشم نبودن حوزه ورزش در کابینه آیت‌الله رییسی، مشخص نیست که چقدر باید این شایعه را جدی گرفت.

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 41273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha