صحبت‌های تکان‌دهنده وزیر ورزش درباره رقم قرارداد فوتبالی‌ها

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از فیرپلی مالی در بودجه باشگاه های فوتبال گفت: یکی۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تیم دیگر با ۲۷ میلیارد تومان راهی لیگ برتر فصل گذشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حمید سجادی در بخشی از صحبت‌های خود در جلسه امروز هم اندیشی حکمرانی در ورزش از یک اتفاق عجیب در فوتبال باشگاهی کشور خبر داد و گفت: یک باشگاه خارج از تهران در فصل گذشته داشتیم که سه آمار متفاوت از آن شنیدم که آمار اولی که الان می‌گویم درست‌تر از بقیه است.

وزیر ورزش تصریح کرد: اول گفتند این باشگاه ۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است که یک عزیزی آن را به ۵۲۰ میلیارد تومان اصلاح کرد و حالا اخیر آقای تاج گفت ۴۹۰ میلیارد تومان! آن وقت یک باشگاه ۲۷ میلیارد تومان هزینه کرده است. اینکه فیرپلی مالی نیست.

سجادی درباره وجود برخی بندهای عجیب در قرارداد بازیکنان فوتبال در لیگ برتر ایران نیز صحبت کرد و گفت: چیزی در قراردادها به اسم آپشن گذاشتند. فورواردی که گلزن بزند آپشن می‌گیرد. مهاجم نقشش در فوتبال چیست؟! نقش او گلزنی یا گل خوردن است؟!

او ادامه داد: یک بازیکن دیگر گفته است اگر فیکس بازی کنم چقدر به من می‌دهید؟! شما بازیکن هستید که بازی کنید دیگر فیکس بازی کردن به چه معنی است؟! کجای دنیا این موارد را یاد داده‌اند؟!

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۷
کد خبر: 43753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha