طوفان وزیر ورزش ادامه دارد؛ افشین داوری هم از فدراسیون دوومیدانی رفت!

با حکم وزیر ورزش و جوانان، مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی مهدی مبینی را به عنوان «سرپرست فدراسیون دوومیدانی» منصوب کرد.

کیومرث هاشمی در این حکم، برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون در اسرع وقت را مورد تاکید قرارداد.

در حکم کیومرث هاشمی به مبینی آمده است:

«جناب آقای مهدی مبینی

با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان «سرپرست فدراسیون دوومیدانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود، ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضا هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

از جمله سوابق مدیریتی مهدی مبینی می‌توان به مدیرکلی دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد.»

«پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی شد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی نصرالله پریچهره را به عنوان «سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی» منصوب کرد. کیومرث هاشمی در این حکم، برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون در اسرع وقت را مورد تاکید قرارداد.

در حکم کیومرث هاشمی به پریچهره آمده است:

«جناب آقای پریچهره

با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان «سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی»منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود، ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضا هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

بر اساس این گزارش، مدیرکلی ورزش و جوانان استان تهران از جمله سوابق پریچهره در ورزش کشور است.

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 49558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha