وزیر ورزش و جوانان ممنوع‌الملاقات شد

وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه روند درمان، با تصمیم پزشکان بصورت موقت از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی که بامداد شنبه به همراه تعدادی از مصدومان سانحه هوایی سقوط بالگرد به تهران بازگشت، با توصیه پزشکان ممنوع‌الملاقات شد. این تصمیم برای تسریع در ادامه روند بهبود وزیر ورزش و جوانان اتخاذ شده است.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از تمامی ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتانی که در چند روز گذشته با پیام‌ها و تماس‌های خود جویای احوال دکتر سجادی شدند، قدردانی می‌کند و درخواست دارد تا به منظور رعایت حال وزیر ورزش و جوانان، این توصیه پزشکی مورد توجه قرار گیرد.
دکترسیدمحمد صابری در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش اظهار کرد: پنج نفر از مصدومان تا ظهر امروز با حال عمومی خوب از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص شدند.

وی افزود: چهار نفر از جمله وزیر ورزش، مدیران کل ورزش و جوانان کرمان، تهران و آذربایجان شرقی در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند.

صابری بیان کرد: بقیه عزیزان که در بخش های عادی بستری بودند، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: آقای جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران باید آمادگی برای عمل پیدا می کرد و اگر برنامه خوب پیش برود، فردا تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بقیه مصدومان اعمال جراحی لازم شده و به مرور پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص خواهند شد.

وی اظهار کرد: وضعیت وزیر مشابه روز گذشته بود، مختصری کاهش سطح هوشیاری دارد و خدمات موردنیاز، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص در کرمان وجود داشت اما به اصرار خانواده ایشان، اکنون به تهران اعزام شد.

صابری بیان کرد: آقای پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل آسیب شدید به ریه، متاسفانه وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم بتوانیم خبرهای خوبی از وضعیت ایشان به مردم اعلام کنیم.

رئیس اورژانس کرمان گفت: ممکن است آقای پاریزی شکستگی دنده داشته باشد اما به دلیل اینکه وضعیت هوشیاری و آسیب بافت ریه شدید و در اولویت بود، اکنون در آی سی یو و تحت ونتیلاتور است و آسیب بافت ریه حیات ایشان را تهدید می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هوشیاری وزیر ورزش و جوانان حدود ۱۰ است و امکان اعزام وجود داشت و اگر در کرمان می ماندند، امکان درمان وجود داشت.

۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 39716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha