رقابت چهار تیم برای سکوی اول با ایفاسرام/ پخش زنده همه مسابقات امروز لیگ برتر والیبال

چهار تیم در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر مردان رقابت شدیدی با ایفاسرام اردکان برای قرار گرفتن در رتبه دوم جدول دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه سوم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران (دو مسابقه) و اردکان پیگیری می‌شود.

دیدارهای هفته پایانی دور رفت در حالی برگزار می‌شود که قهرمانی نیم فصل تیم فولاد سیرجان ایرانیان مسجل شده و این تیم برای کسب دوازدهمین برد خود این هفته به میدان می‌رود. فولادی‌ها در این مسابقه خانگی به مصاف شهرداری گنبد کاووس می‌روند که این مسابقه در سالن گهر روش سیرجان برگزار می‌شود.

هر چند نماینده گنبد در هفته دوازدهم موفق به شکست گیتی‌پسند اصفهان شد اما پیروزی مقابل فولاد در سیرجان کار آسانی برای این تیم که با سه برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد، نیست.

تیم مس در هشتاد و پنجمین مسابقه لیگ برتر مردان در سالن ۹ دی شهر رفسنجان مقابل ایفاسرام اردکان صف‌آرایی خواهد کرد. ایفاسرام هم اکنون با هشت برد و ۲۳ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه جایگاه دومی خود را قطعی خواهد کرد. مس نیز در حال حاضر با چهار برد و ۱۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

چهار تیم هورسان رامسر، شهداب یزد، طبیعت و گیتی‌پسند اصفهان نیز امکان کسب سکوی دوم جدول را در پایان دور رفت لیگ برتر مردان دارند به شرطی که ایفاسرام همانند هفته گذشته مقابل حریف خود ناکام شود.

تیم‌های هورسان رامسر و گیتی‌پسند اصفهان که از مدعیان کسب سکوی دوم هستند، در دیگر مسابقه این هفته در سالن شهید صدر بایکدیگر روبرو خواهند شد و هورسانی‌ها به دنبال نهمین پیروزی این فصل در بازی خانگی هستند و گیتی‌پسند که از روزهای خوب ابتدای فصل به دور است، برای هشتمین برد تلاش می‌کند.

شاگردان سید سعید عقیلی در چهار هفته اخیر نتیجه را به حریفان واگذار کردند و در صورت پذیرش یک شکست دیگر، ریکاوری روحی و روانی بازیکنان این تیم کار آسانی برای دور برگشت نیست، بنابر این تیم این هفته تلاش مضاعف برای شکست این طلسم خواهد داشت.

در نخستین دیدار این هفته و از ساعت ۱۵ تیم سایپا تهران میزبان نیان الکترونیک خراسان در سالن فدراسیون است. سایپا به‌رغم تغییرات در کادر فنی هنوز به شرایط نرمال نرسیده است و در آخرین هفته دور رفت به دنبال دومین برد خود در این رقابت‌ها است، اما نیان الکترونیک با پنج برد و ۱۸ امتیاز در رتبه نهم جدول است و برای جایگاه بهتر تلاش می‌کند.

تیم طبیعت این هفته در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان به مصاف پاس می‌رود. پاسی‌ها در این مسابقه با امتیاز میزبانی برای هشتمین برد خود به میدان می‌روند. پاس نسبت به حریف استراحت بیشتری داشته است زیرا بازی هفته دوازدهم خود را روز دوشنبه ۲۷ آذر برگزار کرد و طبیعت که ۲۹ آذر در اسلامشهر مقابل سایپا به پیروزی رسید، راهی گرگان شده است.

تیم چادرملو اردکان که با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد، در هفته سیزدهم لیگ برتر مردان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی است که این مسابقه در سالن آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود. شهدابی‌ها در هفته قبل مغلوب شهرداری ارومیه شدند و این نتیجه به دور از انتظار برای علاقمندان والیبال بود.

شهداب در حال حاضر با هفت برد و ۲۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و یکی از تیم‌هایی است که در صورت پیروزی در این هفته و شکست ایفاسرام مقابل مس، می‌تواند رتبه دوم جدول را در پایان دور رفت به خود اختصاص دهد.

پیکان تهران در آخرین مسابقه دور رفت و از ساعت ۱۸ روز یکشنبه سوم آذرماه در سالن فدراسیون والیبال میزبان شهرداری ارومیه است. رقابت‌های دو تیم باسابقه لیگ برتر همیشه برای طرفداران والیبال جذاب بوده است و این مسابقه نیز در پایان دور رفت جذابیت آن را دو چندان خواهد کرد.

پیکان با پنج برد و ۱۷ امتیاز در رتبه دهم است و شهرداری ارومیه با پنج برد و ۱۲ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد، بنابر این اگر ارومیه موفق به شکست پیکان در تهران شود، حتما رتبه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵ لینک پخش زنده

سایپا تهران – نیان الکترونیک خراسان

سیرجان، سالن ورزشی گهرروش، ساعت ۱۵:۳۰ لینک پخش زنده

فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری گنبد کاووس

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶ لینک پخش زنده

مس رفسنجان – ایفاسرام اردکان

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶ لینک پخش زنده

پاس گرگان – طبیعت

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶ لینک پخش زنده

هورسان رامسر – گیتی‌پسند اصفهان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۶ لینک پخش زنده

چادرملو اردکان – شهداب یزد

تهران، سالن فدارسیون، ساعت ۱۸ لینک پخش زنده

پیکان تهران – شهرداری ارومیه

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 50443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha