۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 50423
ویدیو چک به والیبال رسید

تیم‌های شهداب و چادرملو در حالی در آخرین هفته دور رفت لیگ برتر والیبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی از سیستم کمک داور ویدیویی (ویدیو چک) استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سیزدهمین هفته دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه سوم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران و اردکان پیگیری خواهد شد.

در هفته پایانی دور رفت این دوره از لیگ شاگردان «کامبیز یعقوبی» در چادرملو اردکان که با شش برد و کسب ۱۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند از ساعت ۱۶ روز یکشنبه از شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی خواهند کرد.

شهدابی‌ها در حالی در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان مقابل تیم هم استانی خود صف آرایی خواهند که در هفته قبل مغلوب شهرداری ارومیه شدند و این نتیجه به دور از انتظار برای هواداران این تیم بود.

شاگردان «محمد رضا تندوران» در حال حاضر با هفت برد و ۲۲ کسب امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و یکی از تیم‌هایی است که در صورت پیروزی در این هفته و شکست ایفاسرام دیگر تیم هم استانی خود مقابل مس رفسنجان، می‌تواند به رتبه دوم جدول در پایان دور رفت صعود کند.

به گزارش ایسنا، با توجه به حساسیت این دیدار و برای قضاوت به دور از حاشیه از سیستم کمک داور ویدیویی (ویدیو چک) استفاده خواهد شد.

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 50423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha