پخش زنده فینال لیگ برتر والیبال؛ شهداب یزد - لبنیات هراز آمل امروز ساعت ۱۸:۰۰ + لینک

دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل امروز در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال امروز از ساعت ۱۸ تیم شهداب یزد به مصاف لبنیات هراز آمل می رود.


علاقمندان می توانند این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنند :


لینک پخش زنده بازی دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل

سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور 14 تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه در مرحله مقدماتی آغاز شد تا این رقابت‌ها نسبت به سال قبل 28 روز زودتر استارت زده شود.

در پایان مرحله مقدماتی پس از برگزاری 182 مسابقه تیم‌های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، هورسان رامسر، پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان به مرحله پلی‌آف صعود کردند و در نهایت تیم‌ شهداب یزد با شکست ایفاسرام اردکان و پاس گرگان توانست به مرحله بعد راه یابد و لبنیات هراز آمل با پیروزی بر فولاد سیرجان و پیکان تهران به دیدار فینال راه یافت.

از سی‌ام بهمن ماه تماشاگران از شهرهای مختلف ایران به سالن آزادی آمدند تا تیم خود را با شعارهایی مختلف از جمله عباراتی به گویش خود تشویق کنند همچون طرفداران نیان الکترونیک که شعار «هیچ کی برا ما سید نمیره» را یکصدا فریاد زدند و هنوز بسیاری آن را به خاطر دارند. علاقمندانی که شاید پیش از آغاز متمرکز مرحله پلی‌آف در تهران کمتر کسی تصور می‌کرد سختی‌های سفر در زمستان را به جان خریده و برای تماشای مسابقه تیم محبوب خود به پایتخت بیایند. حتی برای تیمشان رگ غیرتشان برآمده شده و با بازیکنان حریف گلاویز شوند. هرچند این حجم توجه هواداران و البته برخی شعارهایشان پای پیمان اکبری، محمدرضا حضرت‌پور و شاهین مظلوم را به کمیته انضباطی باز کرد اما باعث تماشای مسابقاتی پرهیجان در دیدارهای نیمه نهایی شد. جنگ ستارگان در مسابقاتی چون مصاف پاس و شهداب یزد که رالی‌های ماندگار از لیگ برتر 1401 به یادگار گذاشت و نتایجی پیش‌بینی‌ناپذیر رقم زد آن‌گونه که حدس قهرمان امسال هم دشوارتر از سال‌های گذشته شده است.

در این دیدار فینال شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب برابر لبنیات هراز آمل به سرمربیگری بهروز عطایی قرار خواهند گرفت و دو تیم نهایت تلاش خود را برای کسب دومین پیروزی برابر حریف و رسیدن به مقام قهرمانی به کار خواهند گرفت چرا که لبنیات هراز آمل در دیدار رفت مرحله مقدماتی سه بر یک شهداب را مغلوب کرده بود و در دیدار برگشت یزدی‌ها در خانه سه بر یک حریف را شکست داده بودند.

در جدول رده‌بندی مقدماتی شهداب 19 برد، هفت باخت و 54 امتیاز را به ثبت رساند و در جایگاه نخست قرار گرفت و لبنیات هراز با 18 پیروزی، هشت باخت و 52 امتیاز به عنوان تیم دوم جدول به پلی‌آف صعود کرد.

نماینده مازندران (بانک، بیمه، کاله و لبنیات هراز)، دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال است. نمایندگان این استان 9 مدال شامل دو مدال طلا، یک نقره و 6 عنوان سومی در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند و در دیدار فینال به دنبال دهمین مدال خود در این رقابت‌ها است. لبنیات هراز سال گذشته به همراه شهرداری ارومیه، مس رفسنجان و پاس گرگان عنوان پنجم مشترک این مسابقات را به دست آوردند و در دیدار روز سه شنبه به دنبال پرش پنج پله‌ای و کسب عنوان قهرمانی است. البته این تیم در سال 99 به همراه فولاد مبارکه سپاهان به مقام سوم مشترک لیگ برتر دست یافت.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان هم که از سال 1398 فعالیت در لیگ برتر را شروع کرد، در سال 1400 و در سومین حضور خود در این رقابت‌ها سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و امسال به دنبال دبل کردن کاپ قهرمانی است. این تیم سال گذشته در دیدار فینال برابر پیکان تهران قرار گرفت و موفق به شکست حریف شد.

ساعت 18 روز سه‌شنبه 16 اسفند ماه تکلیف نهایی جام قهرمانی سی و ششم لیگ برتر در دیدار فینال میان شهداب یزد و لبنیات هراز آمل مشخص خواهد شد. جدالی که آخرین جنگ ستارگان در لیگ برتر 1401 محسوب می‌شود و یک سوی زمین نماینده مازندران با تیم جوان خود آماده این مسابقه سخت شده و در سوی دیگر بازیکنان باتجربه‌تر شهداب خود را گرم کرده و در انتظار شروع یک بازی پرهیجان هستند تا جام قهرمانی همزمان با سوت پایان مسابقه فینال در دستان برنده این رقابت قرار گیرد.

در این دیدار حسین پورکاشیان و محمد شاهمیری به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری حضور خواهند داشت. کیوان عابدزاده داور اول، مهدی نویدی داور دوم و محمدرضا درفش‌کاویان داور ویدئوچک خواهند بود.

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 40106

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha