لیگ برتر والیبال زنان؛ دیدار نیمه نهایی ذوب‌آهن  - پیکان، سه‌شنبه ساعت ۱۳:۰۰ + نتیجه

دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران امروز در دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان به مصاف هم رفتند که پیکان در دیدار رفت پیروز شده بود و امروز هم موفق شد با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ وم ۲۵ بر ۱۵) به پیروزی برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،در اولین دیدار این هفته تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان بود.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که پیکان در دیدار رفت پیروز شده بود و امروز هم موفق شد با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ وم ۲۵ بر ۱۵) به پیروزی برسد.  

به این ترتیب پیکان با کسب دو پیروزی در دیدارهای رفت و برگشت به عنوان اولین تیم به فینال لیگ برتر والیبال زنان رسید.  

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز سه‌شنبه یازدهم بهمن با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری می‌شود.

در دیدار رفت تیم‌های پیکان و سایپا به ترتیب موفق به شکست ذوب‌آهن اصفهان و سریک گنبد شدند.مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز یکشنبه _شانزدهم بهمن_ طبق برنامه دور رفت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


علاقمندان می توانند این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنند :


لینک پخش زنده بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان - پیکان تهران

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان پنج‌شنبه، ۶ بهمن برگزار شد که در این دیدار پیکان تهران در سالن ساپکو میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و سه بر صفر (۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹) حریف خود را شکست داد تا یک گام به فینال نزدیک‌تر شود.

گفتنی است، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود. دیدارهای رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک بازی روز جمعه (۲۱ بهمن) به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم‌های اول تا سوم سال ۱۴۰۱ مشخص شوند.

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 38723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha