سردار آزمون چند روز نمی‌تواند بازی کند؟

اسکای مدت زمان دوری سردار آزمون از میادین را اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سردار آزمون که دیشب در جریان دیدار برابر فیورنتینا دچار مصدومیت شد حدود ٢٠ روز از میادین دور خواهد بود. این خبری است که اسکای اسپورتس آن را منتشر کرده است.

آزمون که در هفته‌های اخیر به یک بازیکن کلیدی در ترکیب رم تبدیل شده بود، شب گذشته و بعد از مصدومیت زودهنگام پائولو دیبالا به جای او وارد زمین شد. سردار در مدت زمان حضور در زمین جزء بازیکنان خوب رم بود تا اینکه یک بدشانسی بزرگ به سراغ او آمد.

در دقیقه ۵۶ بازی بود که سردار دچار مصدومیت شد. آزمون ابتدا دقایقی بیرون از زمین مشغول درمان آسیب‌دیدگی‌اش شد و در حالی‌که به نظر می‌رسید همان‌موقع باید تعویض شود، با اصرار خودش به بازی برگشت. با این حال همان‌طور که از نوع مصدومیت او مشخص بود، ستاره ایرانی نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه ۶٢ تعویض شد.

در همین راستا و طبق گفته آنجلو مانگیانته از اسکای اسپورتس، مصدومیت آزمون در مقایسه با پائولو دیبالا نسبتا جدی به نظر می‌رسد. بر این اساس آزمون ممکن است حدود ۱۵ تا ۲۰ روز از میادین دور باشد که باعث خواهد شد او بازی‌های آتی رم با بولونیا، ناپولی و یوونتوس را از دست بدهد.

نکته امیدوارکننده در مورد سردار اینکه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و ریکاوری این بازیکن مطابق انتظار پیش برود او حداکثر سه هفته دیگر به میادین باز می‌گردد و طبیعتاً مشکلی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا نخواهد داشت.

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 50016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha