انتخاب قلعه نویی ایرانی ها را مایوس کرد! | هیچ تیمی این دو بازیکن ایران را ندارد

مجله فوتبال «WorldSoccer» در آخرین شماره خود به بررسی جام ملت‌های آسیا پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی در قطر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه خود باید به مصاف تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ برود.

مجله فوتبال «WorldSoccer» در آخرین شماره خود به بررسی جام ملت‌های آسیا پرداخته است. این مجله در بخشی از گزارش خود به تیم ملی ایران اشاره کرده و نوشته است: تیم ملی فوتبال ایران مانند عربستان سعودی و کره جنوبی، در جام ملت‌های آسیا با خشکسالی مواجه شده است و آخرین قهرمانی این تیم به سال ۱۹۷۶ بر می‌گردد (پس از دو عنوان قهرمانی در سال‌های ۱۹۶۸ و ۱۹۷۲). پس از اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ برای ایران با حذف از دور گروهی و عدم راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید از ده بازی بعدی، ۹ برد، از جمله برد برابر بلغارستان و برتری ۴ بر صفر قطر برابر قطر به دست آوردند.

انتخاب قلعه نویی ایرانی ها را مایوس کرد! | هیچ تیمی این دو بازیکن ایران را ندارد

این مجله در ادامه نوشت: جایگزینی کارلوس کی روش با امیر قلعه نویی که برای بار دوم هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد از نظر هواداران مأیوس کننده بود اما او فوتبال ایران را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد و استعدادهای زیادی در اختیار دارد. البته تیم او تاکنون تغییرات زیادی نکرده است و این موضوع قابل درک است زیرا تیم‌های زیادی در آسیا - یا حتی جهان - وجود ندارند که مهاجمان بهتری نسبت به سردار آزمون و مهدی طارمی در اختیار داشته باشند و دیگر بازیکنان تیم هم استعداد و تجربه بین المللی زیادی دارند.

«WorldSoccer» در خصوص امیر قلعه نویی هم اظهار داشت: قلعه نویی سرمربی چند باشگاه در ایران بوده است اما تجربه بین المللی زیادی ندارد. او باید نشان دهد که می‌تواند این بازیکنان با استعداد را به مرحله بعدی برساند.

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 50651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha