۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51869
شب ویژه برای بیرانوند و آزمون

دروازه بان و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با سوریه می توانند ۳ رکورد ملی را جا به جا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه رو در وی هم قرار می‌گیرند که برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی برابر برنده بحرین و ژاپن قرار خواهد گرفت.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایران تاکنون و در ادوار مختلف جام ملت‌های آسیا ۶ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است و از این حیث همراه با احمدرضا عابدزاده بهترین آمار را دارند. بیرانوند در صورتی که بتواند در بازی با سوریه کلین شیت کند به تنهایی می‌تواند بهترین دروازه‌بان تاریخ ایران در جام ملت‌های آسیا شود.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی که با ۵۰ گل زده مشترکا با کریم باقری در رده دوم برترین گلزنان ملی قرار دارند با به ثمر رساندن یک گل در بازی با سوریه می‌تواند ۲ رکورد را به نام خود به ثبت برساند. آزمون با گل خود می‌تواند به تنهایی در رده دوم برترین گلزنان تاریخ ملی ایران قرار گیرد و همچنین می‌تواند با ۵ گل زده بهترین گلزن ایران در برابر سوریه لقب بگیرد. اکنون آزمون و علی دایی با ۴ گل بهترین گلزنان ایران در برابر سوریه هستند.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha