امیر قاسمی در حضور مادرش از کشتی خداحافظی کرد + عکس

دارنده ۲ مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی آسیا پس از حضور در فینال لیگ برتر و شکست حریف خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیر قاسمی منجزی، دارنده ۲ مدال طلای کشتی فرنگی آسیا از استان خوزستان، پس از پیروزی مقابل مرتضی الغوثی در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی با بوسیدن تشک کشتی و در میان تشویق شدید تماشاگران حاضر در سالن گیت بوستان اهواز، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
امیر قاسمی در حضور مادرش از کشتی خداحافظی کرد + عکس

مادر قاسمی منجزی نیز در سالن مسابقات حضور داشت و از نزدیک خداحافظی فرزندش از دنیای قهرمانی را نظاره‌گر بود. قاسمی منجزی نیز در پایان مسابقات مدالش را بر گردن مادرش انداخت.

امین‌میرزازاده، دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان به روی تشک حاضر شد و قاسمی منجزی را بر روی دوش خود گرفت و دور افتخار زد. هم‌چنین سعید عبدولی، فرنگی‌کار پیشین ایران و مربی تیم گروه ملی فولاد به همراه دیگر کشتی گیران بر روی تشک حاضر شدند و قاسمی منجزی را همراهی کردند.

امیر قاسمی در حضور مادرش از کشتی خداحافظی کرد + عکس


مادر امیر قاسمی منجزی

قاسمی منجزی، کشتی‌گیر تیم گروه ملی فولاد در فینال سنگین وزن لیگ برتر مقابل مرتضی الغوثی به برتری ۶ بر ۳ رسید و سپس در حالی که اشک می‌ریخت با درآوردن کفش کشتی خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
کد خبر: 49619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha