نتایج کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، صربستان۲۰۲۳

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سال ۲۰۲۳ قهرمانی جهان در صربستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال جاری روزهای ۲۵ شهریور تا ۲ مهرماه به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان برگزار شد که این دوره از مسابقات نخستین مرحله کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز محسوب می‌شود.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

کشتی فرنگی:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سابولس لوسونس از صربستان را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آدم اوزون قهرمان اروپا از ترکیه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این دیدار در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب با الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ مارلان موخاشیف از قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ سئونگ هاک کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب اسلام جان بهرام اف از ازبکستان شد و در جایگاه پنجم ایستاد. نماینده کشورمان برای کسب مدال المپیک به مصاف گئورگ غریبیان دیگر نفر پنجم این وزن رفت و با نتیجه ۷ بر صفر موفق شد این حریف را شکست دهد و سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جعفراف از آذربایجان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۵ از سد کریستین وانزا از مجارستان گذشت و به دیدار رده بندی راه یاف. گرایی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر و ۳ اخطاره شدن حریف مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد و سهمیه المپیک را نیز کسب کرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ آرتور پولیتایف از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در یک کشتی برابر با نتیجه ۷ بر ۷ و به دلیل امتیاز درشت کمتر مغلوب علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان شد و با توجه به شکست ارسلان در دور بعد، سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با  نتیجه ۲ بر صفر آدلت تیولیوبایف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب نائو کوزاکا از ژاپن شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی مقابل محموداف قهرمان جهان از قرقیزستان در مرحله نیمه نهایی، گرایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر کوواسویچ از صربستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهمدی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ میهایل برادو از مولادوی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب رفیق حسین اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل الیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل آرکادیوس کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.  وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب نورسلطان تورسینوف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، علیزاده حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۱ جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ فلیکس بالدوف از نروژ را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این مرحله با نتیجه ۳ بر  صفر مغلوب گابریل روسیلو کیندلان از کوبا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس به برتری دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر ادوارد سوقومونیان از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با با نتیجه ۲ بر ۱ میخایلو ویشنویتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله با اوسکار پینو هیندس دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه را در یک کشتی سخت و نفسگیر با نتیجه ۲ بر ۲ شکست داد و به مدال طلا دست یافت و سهمیه المپیک پاریس را نیز بدست آورد.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- الدانیز عزیزلی (آذربایجان) ۲- نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان) ۳- پویا دادمرز (ایران) و جسوربک اورتیبکوف (ازبکستان) ۵- مارلان موکاشیف (قزاقستان) و آرتیوم دلیانو (مولداوی)

۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲ – کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۳- اسلام جان بهرام اف (ازبکستان) و لی گیو کائو (چین) ۵- مهدی محسن نژاد (ایران) و گئورگ غریبیان (ارمنستان)

۶۳ کیلوگرم: ۱- لری ابولادزه (گرجستان) ۲- موراد ممدوف (آذربایجان) ۳- گئورگی تیبیلوف (روسیه) و انس باشار (ترکیه) ۵- هراچیا پوقوسیان (ارمنستان) و استفان کلمنت (فرانسه) ... ۱۶- ایمان محمدی (ایران)

۶۷ کیلوگرم: ۱- لوئیس اورتا سانچز (کوبا) ۲- حسرت جعفراف (آذربایجان) ۳- محمدرضا گرایی (ایران) و مته نمس (صربستان) و ۵- اسلوایک گالستیان (ارمنستان) و آمانتوز اسماعیل اف (قرقیزستان)

۷۲ کیلوگرم: ۱- ابراهیم محمد حسن قانم (فرانسه) ۲ – روبرت فریتش (لهستان) ۳- علی ارسلان (صربستان) و سلجوق جان (ترکیه) ۵- شینگو هارادا (ژاپن) و استویان کوباتوف (بلغارستان) ... ۱۰- دانیال سهرابی (ایران)

۷۷ کیلوگرم: ۱- آکژول محموداف (قرقیزستان) ۲- سانان سلیمان اف (آذربایجان) ۳- مالخاز آمویان (ارمستان) و نائو کوزاکا (ژاپن) ۵- دمیو ژاداریف (قزاقستان) و آرام واردانیان (ازبکستان) ... ۱۸- محمدعلی گرایی (ایران)

۸۲ کیلوگرم: ۱- رفیق حسین اف (آذربایجان) ۲- علیرضا مهمدی (ایران) ۳- یاروسلاو فیلچاکوف (اوکراین) و آیوس گونیبوف (روسیه)  ۵- میهایل برادو (مولداوی) و برهان آکبوداک (ترکیه)

۸۷ کیلوگرم: ۱- علی جنگیز (ترکیه) ۲- داوید لوسونزی (مجارستان) ۳- ژان بلنیوک (اوکراین) و سمن نوویکوف (بلغارستان) ۵- نورسلطان تورسینوف (قزاقستان) و اسلام عباس اف (آذربایجان) ... ناصر علیزاده (شانزدهم)

۹۷ کیلوگرم: ۱- گابریل روسیلو کیندلان (کوبا) ۲- آرتور الکسانیان (ارمنستان) ۳- محمدهادی ساروی (ایران) و آرتور عمراف (چک) ۵- ابوبکر خاسلاخانوف (بلاروس) و میندوگاس ونچکایتیس (لیتوانی)

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- امین میرزازاده (ایران) ۲- رضا کایالپ (ترکیه)  ۳- عبدالطیف احمد محمد (مصر) و اسکار پینو هنیدس (کوبا) ۵- لینگ ژی منگ (چین) و روماس فریدریکاس (لیتوانی)

رده بندی تیمی: ۱- آذربایجان ۱۲۰ امتیاز ۲- ایران ۱۰۲ امتیاز ۳- ترکیه ۹۳ امتیاز ۴- کوبا ۷۳ امتیاز ۵- ارمنستان ۶۵ امتیاز ۶- قرقیزستان ۶۰ امتیاز ۷- گرجستان ۵۹ امتیاز ۸- مجارستان ۵۲ امتیاز ۹- ازبکستان ۵۲ امتیاز ۱۰- صربستان ۴۹ امتیاز

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم، میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ رضوان کواکس از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۴ علی عباس رضازاده قهرمان اروپا از آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل زلیم خان آباکاروف قهرمان جهان از آلبانی مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، رضا اطری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱ بر ۱ (اخطار ۳۰ ثانیه) مغلوب کودای اوگاوا از ژاپن شد (فیلم کشتی) و با توجه به شکست این حریف ژاپنی مقابل کشتی گیر آمریکایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یانیس مادی از کومور را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر استفان کومان از رومانی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل نیکولاس بونه لی از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب اسماعیل موسوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۶ برابر شامیل ممدوف از روسیه مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ پاتریک اولنزین از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر ماگومد خانیف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این دیدار ارنظر آکماتالیف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امیرمحمد یزدانی در مرحله نیمه نهایی مقابل رمضان رمضان‌اف، کشتی‌گیر روسی الاصل بلغارستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ پیروز شد.

وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب زاین رترفورد دارنده مدال نقره جهان از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

وی در این گروه با نتیجه ۱۰ بر صفر آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی با نتیجه ۱۱ بر ۴ مقابل ختیگ تسابولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از صربستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ رمضان ساری از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب احمد عثمان اف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۵ بر ۱ احمد ماگومدوف از مقدونیه را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی راه یافت. نخودی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر اورخان عباس اف از آذربایجان را شکست داد و به مدال برنز رسید.


در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی بدون اینکه حریفش دردسر ساز شود، مقابل شاپیف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به فینال قهرمانی جهان رفت.

نماینده کشورمان در دیدار فینال در مصاف با دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا با نتیجه ۹ بر ۳ و ضربه فنی مغلوب و ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل وومین جانگ از کره جنوبی به پیروزی دست یافت.

وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۹ مغلوب زاهید والنسیا از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آذرپیرا حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ بنجامین هانیس از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۱ تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.


در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را از پیش رو برداشت.

وی در دور سوم مقابل یونووان اسمیت از پورتوریکو با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

فیلم کشتی با پورتوریکو

وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۴ دانیل لیگتی از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امیرحسین زارع در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر صفر مقابل طاها آکگول از ترکیه دارنده مدال طلای جهان و المپیک پیروز شد.

وی در دیدار پایانی با نتیجه ۱۱ بر صفر گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال نقره و برنز المپیک از گرجستان را از پیش رو برداشت و ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، مقتدرانه به مدال طلا دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- استوان میچیچ (صربستان) ۲- ری هیگوچی (ژاپن) ۳- زلیم خان آباکاروف (آلبانی) و آرسن هاراتونیان (ارمنستان) ۵- میرامبک کارتبای (قزاقستان) و زائور اوگویف (روسیه) ... ۸- میلاد والی زاده (ایران)
۶۱ کیلوگرم: ۱- ویتالی آروجایو (آمریکا) ۲- عباس گادژی ماگومدوف (روسیه) ۳- تایربک ژوماشبک اولو (قرقیزستان) و شوتا پارتنادزه (گرجستان) ۵- کودای اوگاوا (ژاپن) و والنتین بلیاستسکی (اوکراین) ... ۲۱- رضا اطری (ایران)
۶۵ کیلوگرم: ۱- اسماعیل موسوکایف (مجارستان) ۲- سباستین ریورا (پورتوریکو) ۳- شامیل ممدوف (روسیه) و وازگن توانیان (ارمنستان) ۵- رحمان عموزاد (ایران) و ماکسیم ساکولتان (مولداوی)
۷۰ کیلوگرم: ۱- زاین رترفورد (آمریکا) ۲- امیرمحمد یزدانی (ایران) ۳- رمضان رمضان اف (بلغارستان) و آرمن آندرسیان (ارمنستان) ۵- ارنظر آکماتالیف (قرقیزستان) و آبهیمانیو (هند)
۷۴ کیلوگرم: ۱- زائوربک سیداکوف (روسیه) ۲- کایل دایک (آمریکا) ۳- ختیگ تسابولوف (صربستان) و دایچی تاکاتانی (ژاپن) ۵- توران بایراموف (آذربایجان) و گئورگیس کوگیومتدیس (یونان) ... ۱۰- یونس امامی (ایران)
۷۹ کیلوگرم: ۱- احمد عثمان اف (روسیه) ۲- ولادمیر گامکرلیدزه (گرجستان) ۳- محمد نخودی (ایران) و واسیل میخایلوف (اوکراین) ۵- بولات ساکایف (قزاقستان) و اورخان عباس اف (آذربایجان)
۸۶ کیلوگرم: ۱- دیوید تیلور (آمریکا) ۲- حسن یزدانی (ایران) ۳- مایلز ناظم امینه (سن مارینو) و عظمت دولتبیکوف (قزاقستان) ۵- جاوریل شاپیف (ازبکستان) و ماگومد شاریپوف (بحرین)
۹۲ کیلوگرم: ۱- رضابک آیتموخان (قزاقستان) ۲- عثمان نورماگمدوف (آذربایجان) ۳- فیض اله آکتورک (ترکیه) و زاهید والنسیا (آمریکا) ۵- میریانی مایسورادزه (گرجستان) و آرش یوشیدا (ژاپن) ... ۸- امیرعلی آذرپیرا (ایران)
۹۷ کیلوگرم: ۱- احمد تاج الدین اف (بحرین) ۲- ماگومدخان ماگومدوف (آذربایجان) ۳- کایل اسنایدر (آمریکا) و گیوی ماتچراشویلی (گرجستان) ۵- عبدالرشید سعداله یف (روسیه) و ابراهیم جیفتجی (ترکیه) ... ۸- مجتبی گلیج (ایران)
۱۲۵ کیلوگرم: ۱- امیرحسین زارع (ایران) ۲- گنو پتریاشویلی (گرجستان) ۳- طاها آکگول (ترکیه) و میسون پاریس (آمریکا) ۵- دانیل لیگتی (مجارستان) و عبداله کوربانوف (روسیه)

رده بندی تیمی: ۱- آمریکا ۱۴۸ امتیاز ۲- ایران ۱۱۰ امتیاز ۳- گرجستان ۸۰ امتیاز ۴- قزاقستان ۷۴ امتیاز ۵- آذربایجان ۶۶ امتیاز ۶- ژاپن ۶۱ امتاز ۷- ارمنستان ۴۹ امتیاز ۸- ترکیه ۴۲ امتیاز ۹- صربستان ۴۰ امتیاز ۱۰- مجارستان ۳۷ امتیاز

همه دوئل‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور را یک جا ببینید + فیلم

قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی برگزار شد / نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

نتایج لحظه به لحظه مسابقات کشتی قهرمانی جهان را دنبال کنید + فیلم همه کشتی ها

پخش زنده مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ صربستان امروز ۱۱:۳۰ + لینک / آموزش شیوه اتصال

رده‌بندی تیمی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ؛ بلگراد صربستان ۲۰۲۳ + جدول

۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد خبر: 46535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      1 1
      حسن میبره
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      بخدا ما با این کشتی گیران باید ده مدال داشته باشیم