تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در ۵ وزن نخست رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا و همچنین داشتن ۲ کشتی‌گیر در فینال و ۲ کشتی‌گیر در دیدارهای رده‌بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات آسیایی در آستانه قزاقستان را بدست آورد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران حداقل صاحب ۱۸۰ امتیاز در این مسابقات خواهد شد و تیم‌های قزاقستان و قرقزیستان نیز حداکثر به ۱۷۰ و ۱۷۱ امتیاز خواهند رسید.

در جریان رقابت های ۵ وزن نخست که روز گذشته یکشنبه برگزار شد، پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳، ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در فینال به میدان نرفت و به مدال نقره رسید.

در ۵ وزن دوم نیز ایمن‌طلب و بالی راهی فینال شدند که لحظاتی پیش ایمن طلب به مدال نقره بسنده کرد و بالی  برای کسب مدال طلا به روی تشک رفت گه موفق به شکست حریف خود شد. . علیرضا مهمدی نیز به دیدار رده‌بندی رفت و پس از عبور از حریفش برنز گرفت. رضا عباسی هم در 67 کیلو پس از باخت در دیدار رده بندی به مقام پنجم رسید. 

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 41272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha