قرعه سخت برای همه فرنگی‌کاران به جز سنگین وزن‌ها

قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان بعد از ظهر امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزها ۳۰ شهریور لغایت ۲ مهرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۱ شرکت کننده دارد، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سابولس لوسونس از صربستان می رود. الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان در گروه دادمرز حضور دارد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۴۱ نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الدار حافظ اف از آمریکا مبارزه می کند. ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان و کریم کاظم کمال دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه در گروه نماینده کشورمان حضور دارند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان گئورگی تیبیلوف از صربستان و مایربک سلیم اف از لهستان می رود. مراد ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان در گروه محمدی حضور دارد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۴۲ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان کشتی می گیرد. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان، ابراهیم السید دارنده مدال برنز المپیک از مصر و لوئیز اورتا سانچز قهرما وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک از کوبا نیز در گروه گرایی قرار دارد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور نخست با آرتور پولیتایف از اوکراین سرشاخ می شود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۴۶ کشتی گیر برگزار می شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن روبرور می شود. یونس امره باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه و آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان در گروه گرایی قرار دارند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کوواسویچ از صربستان و شوهی یابیکیو دارنده مدال برنز المپیک از ژاپن می رود. یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین و ماکسیم مانوکیان قهرمان اسبق جهان از ارمنستان در گروه مُهمدی حضور دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۴۳ نفر شرکت کرده اند، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الیاس پاگکالیدیس از یونان مصاف می دهد. ژان بلنیوک قهرمان جهان و المپیک از اوکراین، علی جنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه در گروه نماینده کشورمان حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۸ نفر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با مارکوس راگینگر از اتریش می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور سوم با برنده کیم از کره و کورنیزاک از لهستان پیکار می کند. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در بالای گروه قرار دارد و تا فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ شرکت کننده دارد، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم با برنده کشتی میان ویشنویتسکی از اوکراین و اوکومورا از ژاپن پیکار می کند. اوسکار پینو هیندز دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا در گروه میرزازاده حضور دارد و رضا کایالپ قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه در بالای جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

برنامه ی این مسابقات به شرح زیر است:

مسابقات اوزان ۵۵، ۸۲، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور، مسابقات اوزان ۷۲، ۶۰ و ۹۷ کیلوگرم روزهای ۳۱ شهریور و اول مهرماه و مسابقات اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه اول و دوم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
کد خبر: 47243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha