کادیز ۰-۳ رئال: صدرنشینی تلفات داشت! + فیلم خلاصه بازی

رئال مادرید موفق شد در یک بازی خارج از خانه کادیز را ۳-۰ شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم رئال مادرید در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی که با مصدومیت برخی ستاره‌های تیم از جمله وینیسیوس همراه بود به مصاف کادیز رفت. این تیم برای حفظ فشار روی تیم صدرنشین خیرونا، نیاز به یک پیروزی خارج از خانه داشت که با درخشش رودریگو به آن دست پیدا کرد.

فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز

بازی با مالیکیت و حمله‌های غافلگیرکننده کادیز شروع شد و رئال می‌توانست در دقیقه ۱۱ عقب بیفتد اما ضربه سر بازیکنان کادیز با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه رئال رد شد.

1959015

در دقیقه ۱۴ رودریگو حمله اول رئال را به یک گل زیبا تبدیل کرد. رودریگو روی حرکت خوب جود بلینگام در چپ خط حمله در محوطه جریمه به توپ رسید و با حرکت تکنیکی در محوطه جریمه در عرض حرکت کرد و با یک شوت پای راست دیدنی توپ را به سمت راست دروازه کادیز فرستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

1959016

در ادامه باز هم رئال مادرید تحت فشار پرس بازیکنان کادیز قرار گرفت. در دقیقه ۳۹، یک شوت غافلگیر کننده از سوی مهاجمان کادیز را آندری لونین مهار کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد.

1959014

در نیمه دوم، رئال مادرید روی حرکت خوب جود بلینگام و رودریگو می‌توانست به گل برسد که خوسلو پاس ارسالی رودریگو را با تصور آفساید به سمت دروازه نفرستاد و یک دروزاه خالی را از دست داد.

1959017

در دقیقه ۶۴ رئال روی پاس مودریچ توسط رودریگو به گل رسید. حرکت از توپ ربایی والورده شروع شد و مودریچ هم در ادامه پاسی را برای رودریگو مهیا کرد که این بازیکن تکنیکی یک بار دیگر بعد از دریبل سه مدافع، توپ را گل کرد.

رئال مادرید بلا فاصله می‌توانست یک گل دریافت کند که با بی دقتی مهاجم کادیز، در دقیقه ۶۵ این موقعیت هدر رفت.

1959018

در دقیقه ۶۹ لوکا مودریچ روی یک درگیری در میانه میدان به صورت نگران کننده‌ای مصدوم شد و لنگان لنگان زمین را ترک کرد و در میان تشویق تماشاگران جای خود را به دنی سبایوس داد.

1959019

در دقیقه ۷۴ رئال باز هم با درخشش رودریگو به گل رسید. رودریگو به محوطه جریمه نفوذ کرد و به سمت نقطه پنالتی حرکت کرد و به بلینگام پاس داد که او هم با یک ضربه پای چپ گوشه سمت راست دروازه را برای بار سوم باز کرد.
کارلو آنچلوتی بعد از گل سوم، بلینگام و رودریگو را به دلیل خطر مصدومیت تعویض کرد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و رئال موقتا به صدر جدول صعود کرد و باید منتظر نتیجه بازی خیرونا برای تعیین صدر نشین بعد از هفته چهاردهم ماند.

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶
کد خبر: 49472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فراس IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      برد رئال مادرید
    • امیر محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      عالی بسیار خوب عالی