رئال ۱-۰ سویا: پادشاه را دست خالی به خانه فرستادند + فیلم خلاصه بازی

رئال مادرید موفق شد با تک‌گل خارق‌العاده لوکا مودریچ، سویا را ۱-۰ شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لالیگا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه خانگی‌اش، میزبان سویا بود. پیش از این دیدار سویا در فضای مجازی با اشاره به حضور سرخیو راموس در برنابئو، در پستی نوشته بود: «بازگشت پادشاه». راموس در ابتدای بازی با استقبال گسترده هواداران رئال مواجه شد. در نهایت این بازی که با حاشیه‌هایی هم همراه بود با تعویض طلایی کارلو آنچلوتی و گل زیبای لوکا مودریچ، با برتری سفیدپوشان خاتمه یافت.

پخش زنده بازی رئال مادرید و سویا را ببینید

جدال دو تیم پایاپای شروع شد. در میانه میدان برخوردهایی رخ داد و درنهایت اولین موقعیت بازی در دقیقه ۸ اتفاق افتاد. جایی که ضربه ان‌نصیری در محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد رئال با گل واسکز پاسخ حمله سویا را داد. جایی که پاس وینیسیوس از سمت چپ با استپ واسکز همراه بود. او در ادامه وارد محوطه جریمه شد و گل اول را به ثمر رساند اما داور به دلیل خطای ناچو بر روی ان‌نصیری قبل از رسیدن توپ به وینیسیوس، گل را مردود اعلام کرد.
در این صحنه که با اعتراض شدید رئالی‌ها همراه بود، کارلو آنچلوتی با کارت زرد جریمه شد.

1995024

در ادامه رئال تیم برتر میدان بود اما دفاع سویا به رهبری سرخیو راموس به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند و اجازه ندادند که خطری جدی بر روی آن خلق شود.

در دقیقه ۳۹ ضربه شوامنی با اختلاف نه‌چندان زیادی از کنار تیرک راهی اوت شد.

در ادامه حملات رئال، فدریکو والورده در دقیقه ۲+۴۵ شوتی محکم و از راه دور را روانه دروازه سویا کرد اما نایلند به زیبایی و با کف دست توپ را دفع کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در دقیقه ۴۸ پاس دیاز از سمت راست در محوطه جریمه به والورده رسید. او بلافاصله ضربه‌اش را زد که درنهایت بدشانسی به تیر عمودی سمت راست خورد و دفع شد.

در دقیقه ۵۲ بر روی یک ضدحمله اوکامپوس توپ از سمت چپ توپ را برای رومرو در مقابل دروازه فرستاد. او در موقعیت تک به تک شانس زیادی برای باز کردن دروازه رئال داشت اما لونین با یک واکنش شگفت‌انگیز مانع گل شدن توپ شد.

دو دقیقه بعد رودریگو در پشت محوطه جریمه فضای خوبی برای شوت‌زنی داشت اما ضربه‌اش با بی‌دقتی به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ وینیسیوس پس از یک و دو با دیاز شوتی کات دار را از سمت راست به سوی دروازه‌ سویا زد اما نایلند این توپ را هم به زیبایی دفع کرد.

1995023

در ادامه با مصدومیت داور و تعویض او، بازی از ریتم افتاد و دیگر شاهد موقعیت‌های پرتعداد دقایق اولیه نیمه دوم نبودیم.

در دقیقه ۷۱ شوت تونی کروس از روی ضربه ایستگاهی با دخالت بازیکن سویا دفع شد.

در حالی‌که بازی گره خورده بود، کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت ناچو فرناندز را از زمین خارج کند و لوکا مودریچ را به زمین بفرستد.

این تعویض او جواب داد. در دقیقه ۸۱ توپ دفع‌شده از سوی بازیکنان سویا، در پشت محوطه جریمه به ستاره کروات رئالی‌ها رسید. او پس از استپ توپ، خود را آماده شوت‌زنی کرد و یک ضربه بی‌نقص را به سوی سمت راست دروازه سویا شلیک کرد. این بار کاری از دست نایلند برنیامد و گل اول رئال به شکل زیبایی به ثمر رسید.

رئال در دقایق پایانی نیمه دوم، بازی را مدیریت کرد و تلاش‌های سویا برای زدن گل تساوی بی‌ثمر ماند تا سه امتیاز این بازی جذاب به میزبان برسد. شاگردان کارلو آنچلوتی حالا در صدر جدول ۶۵ امتیازی هستند. بارسلونا با ۵۷ امتیاز دوم است و خیرونا که یک بازی کمتر دارد، ۵۶ امتیازی است.

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 52753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha